Grzegorz Borowiecki


WUNDERTEAM / Marketing Pro


CEO / Co-founder

Tytuł wystąpienia: Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi MarTech niezbędnych dla menadżera.

Krajobraz narzędzi wspierających marketerów to dzisiaj tysiące różnych aplikacji. Jak poruszać się po tej dziwnej krainie, gdzie marketer staje się Klientem i może bardzo łatwo wpaść w pułapkę poszukiwania dróg na skróty. Jakie narzędzia MarTech mogą realnie wesprzeć kadrę zarządzającą marketingiem w 2020 roku? Podczas prezentacji poznasz narzędzia nowoczesnego marketera zaczynając od podstawowych na zaawansowanych kończąc.

BIO:

Nadsztygar marketingu. Od 2017 prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty, żeby tworzyć fest gryfne kampanie reklamowe. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności.