• 20-21 listopada 2019, Katowice, Park Inn by Radisson

PROGRAM

środa, 20.11

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00-11:00
Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, Bucki Pro
11:00 – 11:30
Content is NOT the King. Czym faktycznie jest content dla odbiorcy? Jak projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe?
Adrian Gamoń, strateg, konsultant ds. brandingu i social media.
11:30-12:00
“Po prostu stranger e-learnings :)” Jak mówić o prostym języku w digitalu?
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
Paweł Szczepaniec, Client Communication Owner, ING Bank Śląski
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Debata: Marketing inhouse czy outsourcing?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:00 – 14:00
Ś.P. Marketing.
Zuzanna Skalska, Partner zarządzający, 360 Inspiration
14:00-15:00 Lunch
15:00-16:00
Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Market Insights, SentiOne
16:00-17:00
Google vs. Facebook – kto ma rację?
Andrzej Brandt, Head of PPC, Semahead
Tomasz Brusik, Head of Social Media, Semahead
17:00-17:30
Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.
Marek Magoń, Head of Brand and Marketing Communications, G2A.COM
17:30 Wine networking

czwartek, 21.11

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 11:00
Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku.
Artur Jabłoński, CEO, Digitalk
11:00 – 11:30
Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych.
Cezary Kuik, Chatbot & AI Lead, Socjomania
11:30 – 12:00
Nie ma jednego typu klienta – czyli o różnych sposobach myślenia.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, Blachy Pruszyński
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:30
Jak to robić w 2019 - tipy i trendy w influencer marketingu.
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar
13:30 – 14:00
Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania
14:00 – 14:40
INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
14:40 – 15:30 Lunch
15:30 – 16:00
Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna.
Marek Gonsior, Doradca marki, Niezależny konsultant
16:00 – 16:30
Dryfujące wartości. Jak budować marki istotne i czy da się na tym zarobić.
Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly
Radosław Grzybowski, CEO / Strategy & Creative Director, 19 Południk friendly connected
16:30 – 17:00
Gotowi, do startu…? 5 kluczowych pytań zanim powiesz START. Czyli kwestie warte rozważenia przed wprowadzeniem produktu na rynek.
Sylwia Piskulska, Business Owner, PICTORIAL
17:00 – 17:30
Czy strategii marketingowej firmy potrzebna jest strategia personalna?
Krzysztof Paliwoda, Szkoleniowiec

Dziękujemy za udział w GMC Katowice i zachęcamy do obejrzenia fotorelacji:

środa, 20.11

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00 – 11:00
Ś.P. Marketing.
Zuzanna Skalska, Partner zarządzający, 360 Inspiration
11:00 – 11:30
Content is NOT the King. Co faktycznie nas porusza i motywuje? Na co zwracać uwagę, aby projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe.
Adrian Gamoń, strateg, konsultant ds. brandingu i social media.
11:30-12:00
“Po prostu stranger e-learnings :)” Jak mówić o prostym języku w digitalu?
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
Paweł Szczepaniec, Client Communication Owner, ING Bank Śląski
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Debata: Marketing inhouse czy outsourcing?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:00-14:00
Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Market Insights, SentiOne
14:00-15:00 Lunch
15:00-16:00
Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, Bucki Pro
16:00-17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00-17:30
Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.
Marek Magoń, Head of Brand and Marketing Communications, G2A.COM
17:30 Wine networking

czwartek, 21.11

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 11:00
Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku.
Artur Jabłoński, CEO, Digitalk
11:00 – 11:30
Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych.
Cezary Kuik, Trener Chatbot & AI Lead, Socjomania
11:30 – 12:00
Nie ma jednego typu klienta – czyli o różnych sposobach myślenia.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, Blachy Pruszyński
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:30
Jak to robić w 2019 - tipy i trendy w influencer marketingu.
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar
13:30 – 14:00
Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania
14:00 – 14:40
INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
14:40 – 15:30 Lunch
15:30 – 16:00
Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna.
Marek Gonsior, Doradca marki, Niezależny konsultant
16:00 – 16:30
Dryfujące wartości. Jak budować marki istotne i czy da się na tym zarobić.
Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly
Radosław Grzybowski, CEO / Strategy & Creative Director, 19 Południk friendly connected
16:30 – 17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00 – 17:30
Czy strategii marketingowej firmy potrzebna jest strategia personalna?
Krzysztof Paliwoda, Szkoleniowiec

BILETY

BESTSELLER!
BILET STUDENCKI SILVER GOLD VIP
Certyfikat uczestnictwa
Bawełniana torba
Materiały konferencyjne
Miejsce przy scenie X X X
Bufet kawowy
Darmowy parking X X
Prezentacje prelegentów X X
Spotkanie networkingowe
Lunch X X
Lunch z prelegentami X X X
Książka o tematyce marketingowej X X X
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 X X X
Ceny
BESTSELLER!
Early birds
(do 16.08)
249 zł netto 349 zł netto 649 zł netto 949 zł netto
I tura
(17.08 - 20.09)
299 zł netto 449 zł netto 699 zł netto 1199 zł netto
II tura
(21.09 - 25.10)
299 zł netto 499 zł netto 799 zł netto 1249 zł netto
III tura
(26.10 - 19.11)
299 zł netto 599 zł netto 899 zł netto 1390 zł netto
KUP BILET KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* - do cen netto należy doliczyć 23% podatku VAT

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARETING CONFERENCE

zostań partnerem Golden Marketing Conference

Zapytaj o szczegóły: Mateusz Pająk, +48 696 001 267, mateusz.pajak@grupamtp.pl

PARTNER STRATEGICZNY
PARTNERZY ZŁOCI
PARTNERZY GOLDEN MARKETING CONFERENCE
PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM

Zobacz, jak wyglądała poprzednia edycja: