• 24-25 listopada 2020 r., Vienna House Easy, Katowice

W PROGRAMIE

  • Płatne kampanie reklamowe w serwisach: Facebook, Google, LinkedIn
  • LinkedIn Employee Advocacy
  • Content marketing
  • Video marketing
  • Marketing Automation i Omnichannel
  • User Experience
  • Email i Buzz marketing
  • Analityka Internetowa i E-commerce
  • Machine Learning
  • Marketing pokoleniowy

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

Prelegent - 30 pkt

Uczestnik – 10 pkt

DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

BILETY

BESTSELLER!
BILET STUDENCKI SILVER GOLD VIP
Certyfikat uczestnictwa
Bawełniana torba
Miejsce przy scenie X X X
Bufet kawowy
Darmowy parking X X
Prezentacje prelegentów X X
Spotkanie networkingowe
Lunch X X
Lunch z prelegentami X X X
Książka o tematyce marketingowej X X X
Materiały video z wykładów podczas GMC Katowice 2020 X X X
Ceny
BESTSELLER!
Early birds
do 13.08.2020r.
449,00 zł 549,00 zł 849,00 zł 1 149,00 zł
I tura
14.08-17.09.2020r.
490,00 zł 649,00 zł 890,00 zł 1 390,00 zł
II tura
18.09-22.10.2020r.
490,00 zł 690,00 zł 990,00 zł 1 449,00 zł
III tura
23.10-25.11.2020r.
490,00 zł 790,00 zł 1 090,00 zł 1 590,00 zł
KUP BILET KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* Powyższe ceny są kwotami netto, należy do nich doliczyć podatek 23% VAT.

 

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARKETING CONFERENCE

 

Interesuje Cię bilet grupowy na konferencję? Dowiedz się jaki rabat możesz uzyskać! Kontakt:
Aleksandra Skibińska
kom: +48 539 190 074
aleksandra.skibinska@grupamtp.pl

 

ZOSTAŃ PARTNEREM

GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Zapytaj o szczegóły:

Mateusz Pająk
+48 696 001 267
mateusz.pajak@grupamtp.pl

PARTNERZY EDYCJI 2020

PATRONAT HONOROWY

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER ZŁOTY

PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM

Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja konferencji

Golden Marketing Conference Katowice 2019

PROGRAM EDYCJI 2019

środa, 20.11

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00-11:00
Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, Bucki Pro
11:00 – 11:30
Content is NOT the King. Czym faktycznie jest content dla odbiorcy? Jak projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe?
Adrian Gamoń, strateg, konsultant ds. brandingu i social media.
11:30-12:00
“Po prostu stranger e-learnings :)” Jak mówić o prostym języku w digitalu?
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
Paweł Szczepaniec, Client Communication Owner, ING Bank Śląski
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Debata: Marketing inhouse czy outsourcing?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:00 – 14:00
Ś.P. Marketing.
Zuzanna Skalska, Partner zarządzający, 360 Inspiration
14:00-15:00 Lunch
15:00-16:00
Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Market Insights, SentiOne
16:00-17:00
Google vs. Facebook – kto ma rację?
Andrzej Brandt, Head of PPC, Semahead
Tomasz Brusik, Head of Social Media, Semahead
17:00-17:30
Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.
Marek Magoń, Head of Brand and Marketing Communications, G2A.COM
17:30 Wine networking

czwartek, 21.11

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 11:00
Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku.
Artur Jabłoński, CEO, Digitalk
11:00 – 11:30
Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych.
Cezary Kuik, Chatbot & AI Lead, Socjomania
11:30 – 12:00
Nie ma jednego typu klienta – czyli o różnych sposobach myślenia.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, Blachy Pruszyński
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:30
Jak to robić w 2019 - tipy i trendy w influencer marketingu.
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar
13:30 – 14:00
Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania
14:00 – 14:40
INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
14:40 – 15:30 Lunch
15:30 – 16:00
Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna.
Marek Gonsior, Doradca marki, Niezależny konsultant
16:00 – 16:30
Dryfujące wartości. Jak budować marki istotne i czy da się na tym zarobić.
Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly
Radosław Grzybowski, CEO / Strategy & Creative Director, 19 Południk friendly connected
16:30 – 17:00
Gotowi, do startu…? 5 kluczowych pytań zanim powiesz START. Czyli kwestie warte rozważenia przed wprowadzeniem produktu na rynek.
Sylwia Piskulska, Business Owner, PICTORIAL
17:00 – 17:30
Czy strategii marketingowej firmy potrzebna jest strategia personalna?
Krzysztof Paliwoda, Szkoleniowiec

środa, 20.11

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00 – 11:00
Ś.P. Marketing.
Zuzanna Skalska, Partner zarządzający, 360 Inspiration
11:00 – 11:30
Content is NOT the King. Co faktycznie nas porusza i motywuje? Na co zwracać uwagę, aby projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe.
Adrian Gamoń, strateg, konsultant ds. brandingu i social media.
11:30-12:00
“Po prostu stranger e-learnings :)” Jak mówić o prostym języku w digitalu?
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
Paweł Szczepaniec, Client Communication Owner, ING Bank Śląski
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Debata: Marketing inhouse czy outsourcing?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:00-14:00
Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Market Insights, SentiOne
14:00-15:00 Lunch
15:00-16:00
Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, Bucki Pro
16:00-17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00-17:30
Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.
Marek Magoń, Head of Brand and Marketing Communications, G2A.COM
17:30 Wine networking

czwartek, 21.11

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 11:00
Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku.
Artur Jabłoński, CEO, Digitalk
11:00 – 11:30
Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych.
Cezary Kuik, Trener Chatbot & AI Lead, Socjomania
11:30 – 12:00
Nie ma jednego typu klienta – czyli o różnych sposobach myślenia.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, Blachy Pruszyński
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:30
Jak to robić w 2019 - tipy i trendy w influencer marketingu.
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar
13:30 – 14:00
Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania
14:00 – 14:40
INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
14:40 – 15:30 Lunch
15:30 – 16:00
Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna.
Marek Gonsior, Doradca marki, Niezależny konsultant
16:00 – 16:30
Dryfujące wartości. Jak budować marki istotne i czy da się na tym zarobić.
Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly
Radosław Grzybowski, CEO / Strategy & Creative Director, 19 Południk friendly connected
16:30 – 17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00 – 17:30
Czy strategii marketingowej firmy potrzebna jest strategia personalna?
Krzysztof Paliwoda, Szkoleniowiec