Paweł Tkaczyk


Midea


Strateg marki

Tytuł wystąpienia: Przekonywanie po zmianie. Jak przekonywać do zakupów konsumentów w czasach gwałtownej zmiany?

Ekonomia gwałtownie wyhamowała, w firmach posypały się zwolnienia, zarówno pracownicy jak i pracodawcy o wiele ostrożniej patrzą w przyszłość. Uważnie oglądają każdą złotówkę przed jej wydaniem. Czy to oznacza, że mamy zaprzestać prób reklamowania się? Nie, wprost przeciwnie.

Komunikacja w okresie zmiany różni się od tej w okresie prosperity. Badania McKinsey pokazują, że firmy, które wydawały na reklamę więcej w okresie spowolnienia, otrzymują nieproporcjonalnie większe zwroty z tych wydatków. Ale strategię reklamową trzeba odpowiednio dostosować.

Jak? O tym na wykładzie.

BIO:

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie