• Dziękujemy

    PCC, Sala Ziemi

 Tak było na 10. edcyja Golden Marketing Conference
Dziękujemy za obecność

KUP 3 BILETY I ZAPŁAĆ TYLKO ZA 2

OFERTA WAŻNA TYLKO DO 4 KWIETNIA

KUP 3 BILETY I ZAPŁAĆ TYLKO ZA 2

OFERTA WAŻNA TYLKO DO 4 KWIETNIA

TEMATYKA GMC POZNAŃ 2022

PRELEGENCI GMC POZNAŃ 2022

 

Aleksandra Korczyńska
GetResponse - CMO
Alex Kiselyov
Ringostat - Marketing Directo
Anna Kuropatwa
Havas Media Group - Head of Strategy
Anna Zalewska
widoczni - Menadżer marketingu i Trenerka Akademii widoczni
Dagmara Kokoszka-Lassota
- Ekspertka ds digital marketingu
Dr Grzegorz Radłowski
Szkoła Główna Handlowa i Akademia Leona Koźmińskiego - Wykładowca
dr Maciej Kawecki
Instytut Polska Przyszłości im. Stanisława Lema - Prezes Zarządu
dr Michał Lutostański
Kantar - Strategy Business Director
Ewa Schreiber
Ringier Axel Springer Polska - Head of Strategic Project Management
Grzegorz Borowiecki
WUNDERTEAM Agency - Nadsztygar / Dyrektor Zarządzający
Iwona Kasprzak
Grupa MTP - Dyrektor ds. Public Affairs
Janina Bąk
JaninaDaily.com - blogerka, autorka bestsellerowej książki,
Joanna Jakubowska
Allegro.pl - Information Security Leader
Karolina Sławecka
Gameset - Head of Strategy & Sales
Katarzyna Sowicka
Stowarzyszenie Content Marketing Polska - Wiceprezes
Katarzyna Turowski Paliwoda
Meta (Facebook) - Head of Emerging Markets CEE
Krzysztof Nowicki
Live.Market sp. z o.o - CEO & Founder / Prezes i Założyciel
Łukasz Fiszer
Fortask - Ekspert ds. produktywności
Łukasz Sokołowski
lukaszsokolowski.com - Konsultant ds. Marketingu
Maciej Osajda
Polsat Media Biuro Reklamy - Client Service Director / Sponsorships
Marcin Nietrzebka
Ringier Axel Springer Polska - Kierownik Działu Badań i Analiz Rynkowych w Biurze Reklamy
Marcin Sienkowski
OLX - Head of Marketing
Mateusz Malinowski
Fabryka Marketingu - SEO Director
Michał Krzyżan
Allegro.pl - Information Security Specialist
Mikołaj Winkiel
Brand24 - Chief Evangelist
Olga Barańska
TVN Media - Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego
Piotr Bucki
Bucki PRO - Szkoleniowiec, wykładowca
Przemysław Michałek
widoczni - Menadżer działu pozycjonowania i Trener Akademii widoczni
Przemysław Modrzewski
Google Polska - Principal Data & Analytics Lead
Rafał Szablicki
L’Oréal Polska - Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB

16 września 2020 r.

WARSZTATY
Dlaczego strategia marketingowa bez strategii personalnej jest mniej efektywna?

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

PROGRAM

czwartek, 21.04

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00-10:30
O magicznej sile kłódki, czyli dlaczego tak łatwo nas oszukać?
Joanna Jakubowska, Information Security Leader, ALLEGRO
Michał Krzyżan, Information Security Specialist, ALLEGRO
 
10:30-11:00
Transparentność działań CSR. Czy mamy wpływ na postawy brandów?
Iwona Kasprzak, Dyrektor ds. Public Affairs, GRUPA MTP
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, BUCKI PRO
Łukasz Sokołowski, Konsultant ds. Marketingu, lukaszsokolowski.com
11:00-11:30
Jak nie wpaść w pułapkę dezinformacji i trolli internetowych?
Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, BRAND24
dr Maciej Kawecki, Prezes Zarządu, INSTYTUT POLSKA PRZYSZŁOŚĆ
11:30-12:00 Przerwa kawowa
 
12:00-12:30
Jak zhackować marketing, by nie kosztował, a przynosił wyniki? Czyli 10 praktycznych przykładów wykorzystania automatyzacji marketingu w Twojej firmie.
Aleksandra Korczyńska, CMO, GetResponse
 
12:30-13:15
Reprezentowane wartości, autentyczność, nieskazitelny wizerunek, popularność… a może jeszcze coś innego? Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych marki OLX
Marcin Sienkowski, Head of Marketing, OLX
13:15-13:45
Zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojego biznesu - optymalizuj!
Łukasz Fiszer, Ekspert ds. Produktywności, Fortask
 
13:45-14:15
UX 2077. Błąd konfirmacji w projektowaniu doświadczeń
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar / Dyrektor Zarządzający, WUNDERTEAM Agency
14:15-15:15 Lunch
 
15:15-15:45
Algorytmy które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego
dr Maciej Kawecki, Prezes Zarządu, INSTYTUT POLSKA PRZYSZŁOŚĆ
 
15:45-16:15
Co metodologia ma wspólnego z majonezem? O tym, jak przeprowadzać badania konsumenckie, które sprzedają
Janina Bąk, Statystyczka, blogerka, autorka bestsellerowej książki, JANINADAILY.COM
 
16:15-16:45
„Altruistyczny” Data Driven Marketing, czyli jak tworzyć wizję wzrostu całych kategorii
dr Michał Lutostański, Strategy Business Director, KANTAR
 
16:45-17:15
Preparing your business for the next generation of brand building - PRELEKCJA WIDEO
Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Emerging Markets CEE, META (FACEBOOK)
 
17:15-17:45
Sztuczna inteligencja w marketingu - magiczna przyszłość czy pragmatyczna teraźniejszość? Wszystko co trzeba wiedzieć o AI i ML aby podjąć decyzję czy to istotne dla mojej firmy
Przemysław Modrzewski, Principal Data & Analytics Lead
 
17:45-20:00
After party

piątek, 22.04

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00-10:30
Czego możesz nauczyć się o digitalu stawiając altankę na działce?
Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Badań i Analiz Rynkowych, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
10:30-11:00
Źródełko inspiracji contentowej
Przemysław Michałek, Menadżer działu pozycjonowania i Trener Akademii widoczni, WIDOCZNI
11:00-11:30
Jak napisać artykuł SEO z wykorzystaniem AI?
Mateusz Malinowski, SEO Director, FABRYKA MARKETINGU

11:30-12:15
DEBATA: Jak budować wiarygodny content by pozyskać nowych klientów
Katarzyna Sowicka, Wiceprezes, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Ewy Schreiber, Head of Strategic Project Management, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

Dagmara Kokoszka- Lassota, Specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży

Anna Zalewska, Menadżer Marektingu i Trenerka Akademii widoczni, WIDOCZNI

Mateusz Malinowski, SEO Director, FABRYKA MARKETINGU

12:15-12:45 Przerwa kawowa
12:45-13:15
LiveCommerce czyli powrót do podstaw Storytellingu
Krzysztof Nowicki, CEO&Founder,LIVE.MARKET

13:15-14:00
DEBATA: Rola reklamy tradycyjnej w digitalizowanym świecie
Anna Kuropatwa, Head of Strategy, HAVAS MEDIA GROUP

Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego
TVN Media

Rafał Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska

Maciej Osajda, Client Service Director / Sponsorships, Polsat Media Biuro Reklamy

14:00-14:30
Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej czyli jak pytać by... zrozumieć terytorium intelektualne, poznawcze i emocjonalne współczesnego Klienta?
dr Grzegorz Radłowski, Wykładowca, SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE, UNIWERSYTET KOŹMIŃSKIEGO
14:30-15:30 Lunch
15:30-16:00
Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, BUCKI PRO
16:00-16:30
Strategiczne podejście do gaming marketingu, czyli jak działać w gamingu, by nie przepalać budżetów
Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales, GAMESET
16:30-17:00
Czy jesteś na to gotowy? 7 nowości w mediach społecznościowych, z którymi przyjdzie Ci zmierzyć się w najbliższym czasie
Dagmara Kokoszka-Lassota, Ekspertka ds digital marketingu
17:00-17:30
No-code website development. How can the marketing team do everything on their own without designers and developers? - PRELEKCJA WIDEO
Alex Kiselyov, Marketing Director, RINGOSTAT

* Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w programie.

BILETY

 

BESTSELLER!
BILET STUDENCKI STANDARD VIP
Certyfikat uczestnictwa
Miejsce przy scenie X X
Bufet kawowy
Darmowy parking X X
Prezentacje prelegentów X
Lunch X
Lunch z prelegentami X X
Miesięczny dostęp do nagrań GMC Poznań 2022 X
Książka „SPEED bez granic w cyfrowym świecie” autorstwa dr Aleksandra Poniewierskiego X X
BESTSELLER!
Early birds
do 04.02.2022r.
190,00 zł 590,00 zł 990,00 zł>
II tura
05.02-28.02.2022r.
269,00 zł 829,00 zł 1 290,00 zł
III tura
01.03-25.03.2022r.
319,00 zł 939,00 zł 1 490,00 zł
IV tura
26.03-21.04.2022r.
369,00 zł 1049,00 zł 1 690,00 zł
KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* Powyższe ceny są kwotami netto, należy do nich doliczyć podatek 23% VAT.

 


BILET PPV - 1 DZIEŃ PPV - 2 DNI
Dostęp do prelekcji live
Certyfikat uczestnictwa
Miesięczny dostęp do materiałów wideo
Ceny: 189,00 zł 299,00 zł
KUP BILET KUP BILET

STUDENCKI

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✖
Prezentacje prelegentów ✖
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✖
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
349,00 zł

KUP BILET

GOLD

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✔
Prezentacje prelegentów ✔
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✔
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
949,00 zł

KUP BILET

SILVER

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✖
Prezentacje prelegentów ✖
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✖
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
749,00 zł

KUP BILET

VIP

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✔
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✔
Prezentacje prelegentów ✔
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✔
Lunch z prelegentami ✔
Książka o tematyce marketingowej ✔
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✔
-Cena od 2.03.2020
1690,00 zł

KUP BILET

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Konferencja stacjonarna:

Prelegent - 30 pkt

Uczestnik – 10 pkt

Transmisja:

1 dzień - 3 pkt

2 dni – 7 pkt

DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

ZOSTAŃ PARTNEREM GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Zapytaj o szczegóły:
Leszek Lewandowicz
+48 539 777 552
leszek.lewandowicze@grupamtp.pl

Golden Marketing Conference jest współfinansowana przez Ministra Rozwoju i Technologii

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER OPERACYJNY I MERYTORYCZNY

PARTNERZY GOLD

PARTNERZY TECHNICZNI

PARTNERZY GOLDEN MARKETING CONFERENCE

GŁÓWNI PATRONI MEDIALNI

PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM