• 14-15 września 2020 r., Poznań

    PCC, Sala Ziemi

Szanowni Państwo,

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo uczestników, prelegentów, partnerów i pracowników. Dlatego z uwagi na sytuację związaną z zachorowaniami na koronawirusa w Polsce i na świecie, w ślad za wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz w oparciu o zalecane przez władze państwowe procedury podjęliśmy decyzję o zmianie terminu Golden Marketing Conference na dni 14-15 września 2020 r.
Decyzja ta, choć trudna, była w naszej ocenie konieczna w obecnej sytuacji. Przez wiele miesięcy specjalnie dla Was przygotowywaliśmy program wypełniony prelekcjami najlepszych ekspertów i marketingowców. Mamy świadomość, że zmiana terminu może wiązać się dla Państwa z licznymi niedogodnościami, zwłaszcza że poznańska edycja Golden Marketing Conference miała się odbyć już za trzy tygodnie. Wierzymy jednak, że przyjmiecie Państwo tę decyzję ze zrozumieniem. Zapewniamy, że już teraz pracujemy nad tym, aby wydarzenie we wrześniu jak najlepiej spełniło Wasze oczekiwania.

GOŚĆ SPECJALNY

W PROGRAMIE

  • Facebook Business
  • LinkedIn
  • Google Ads
  • Analityka internetowa
  • CSR
  • Influencer marketing
  • Omnichannel marketing
  • Copywriting
  • Branding
  • Prank Marketing

16 września 2020 r.

WARSZTATY
Dlaczego strategia marketingowa bez strategii personalnej jest mniej efektywna?

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

PROGRAM

poniedziałek, 14.09

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00-10:30
MonsterTruck czy Bolid F1? Skala czy precyzja? – jak budować kontekstową komunikację na masową skalę.
Tomasz Bąk, Dyrektor Biura Marketingu Strategicznego, CITI HANDLOWY
Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, CITI HANDLOWY
10:30-11:00
W labiryncie digitalu – czyli planowanie kampanii w świecie mnogości narzędzi, kanałów i treści - wideo prelekcja
Angelika Jeżewska – Senior Marketing Specialist, Brand Expert, LENOVO
11:00-11:30
Wiek to nie liczba, to stan umysłu.
Elżbieta Wojtczak, CEO, COMMUNICATION UNLIMITED
11:30 – 12:00
Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi MarTech niezbędnych dla menadżera.
Grzegorz Borowiecki, Founder & Nadsztygar, WUNDERTEAM
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:30
Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol'and'Rock.
JUREK OWSIAK, GOŚĆ SPECJALNY
13:30-14:00
Elektormobilni.PL – jak budować nową mobilność w oparciu o efektywną kampanię społeczną?
Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający PSPA
14:00-14:30
Czy budowanie wizerunku marki w sieci musi opierać się o produkt i logo?
Anna Mościcka, Head of Content & Social, WHITES
14:30-15:30 Lunch
15:30-16:00
Resztę życia spędzimy w przyszłości. O praktycznym analizowaniu trendów.
Wojciech Ławniczak, Head of Strategy and Innovation, VERY HUMAN SERVICES
16:00 – 16:30
TAM GDZIE MARKA SPOTYKA TREŚCI – czyli o branded content.
Marcin Klimczak, Associate Director, MediaCom
16:30-17:00
Mniej znaczy więcej, czyli magia inclusive marketingu.
Tomasz Manikowski, Mówca inspiracyjny
17:00-18:00
Żarty się skończyły – o prank marketingu, eksperymentach społecznych i ciekawych narracjach.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, BUCKI PRO

wtorek, 15.09

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00-10:30
Creative performance – czyli jak inżynieria ruchu w sieci może czerpać z zasobów kreatywności.
Michał Karolczyk, Marketing Director, SEMAHEAD
10:30-11:30
Commerce in the Connected World - wideo prelekcja
Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Emerging Markets CEE, FACEBOOK
11:30-12:00
Reklama na LinkedIn - robisz to źle. Jak myśleć o niej nie tylko technicznie ale i strategicznie, żeby osiągać zamierzone efekty.
Grzegorz Miecznikowski, CEO, LinkedIn Hacker, S WORDS
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Marki dobrze zaprojektowane. O magicznym składniku procesu projektowania marek.
Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CO Director, DRAGON ROUGE
13:00-13:30
„Omnichannel dla omnibusów?” - zadania domowe, które czekają marketera w dobie omnichannel.
Karolina Pietz Drapińska, Dyrektor Marketingu i PR, KOMPUTRONIK
13:30-14:00
8 kroków do świetnego tekstu.
Artur Jabłoński, CEO, DIGITALK
14:00 – 14:30
Wyzwania przywództwa we współczesnych działaniach marketingowych.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, BLACHY PRUSZYŃSKI
14:30-15:30 Lunch
15:30-16:00
Social Selling? W żadnym wypadku! A komu to potrzebne?
Marcin Sokołowski, Head of Business, SHAREBEE
16:00-16:30
Co zrobić, by klienci pisali wiersze o Twojej firmie?
Jakub Garstka, The Idea Man, MOBILE VIKINGS
16:30-17:15
Real-time marketing i jego prawne wyzwania.
Tomasz Grzybowski, Radca prawny i partner, CORE LAW
Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, CORE LAW
17:15-17:45
Podcast marki - iść za tłumem czy zrobić coś wyjątkowego?
Michał Kasprzyk, Partner, EARBORNE MEDIA
17:45-18:15
Marketing WARTOści a tradycyjny sponsoring sportu, czyli gdzie tkwią rezerwy dla firm i marek.
Jarosław Żubka, Dyrektor ds. marketingu i komunikacji, WARTA POZNAŃ S.A.

* Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w programie.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Konferencja stacjonarna:

Prelegent - 30 pkt

Uczestnik – 10 pkt

Transmisja:

1 dzień - 5 pkt

2 dni – 10 pkt

DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

BILETY

 

BESTSELLER!
BILET STUDENCKI SILVER GOLD VIP
Certyfikat uczestnictwa
Miejsce przy scenie X X X
Bufet kawowy
Darmowy parking X X
Prezentacje prelegentów X X
Lunch X X
Lunch z prelegentami X X X
Książka o tematyce marketingowej X X X
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 X X X
Ceny
BESTSELLER!
Early birds
do 10.01.2020r.
190,00 zł 490,00 zł 690,00 zł 990,00 zł
I tura
11.01-2.02.2020r.
249,00 zł 549,00 zł 749,00 zł 1 090,00 zł
II tura
3.02-1.03.2020r.
290,00 zł 649,00 zł 849,00 zł 1 490,00 zł
III tura
2.03-15.09.2020r.
349,00 zł 749,00 zł 949,00 zł 1 690,00 zł
KUP BILET KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* Powyższe ceny są kwotami netto, należy do nich doliczyć podatek 23% VAT.

 

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARKETING CONFERENCE

 


BILET PPV - 1 DZIEŃ PPV - 2 DNI
Dostęp do prelekcji live
Certyfikat uczestnictwa
Miesięczny dostęp do materiałów wideo
Ceny: 149,00 zł 249,00 zł
KUP BILET KUP BILET
Interesuje Cię bilet grupowy na konferencję? Dowiedz się jaki rabat możesz uzyskać! Kontakt:
Aleksandra Skibińska
kom: +48 539 190 074
aleksandra.skibinska@grupamtp.pl

 

STUDENCKI

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✖
Prezentacje prelegentów ✖
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✖
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
349,00 zł

KUP BILET

GOLD

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✔
Prezentacje prelegentów ✔
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✔
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
949,00 zł

KUP BILET

SILVER

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✖
Prezentacje prelegentów ✖
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✖
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
749,00 zł

KUP BILET

VIP

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✔
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✔
Prezentacje prelegentów ✔
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✔
Lunch z prelegentami ✔
Książka o tematyce marketingowej ✔
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✔
-Cena od 2.03.2020
1690,00 zł

KUP BILET

ZOSTAŃ PARTNEREM GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Zapytaj o szczegóły:
Leszek Lewandowicz
+48 539 777 552
leszek.lewandowicz@grupamtp.pl

PATRONAT HONOROWY

PARTNERZY STRATEGICZNI

PARTNER TECHNICZNY

PARTNERZY PLATYNOWI

PARTNERZY ZŁOCI

PARTNERZY SREBRNI

PARTNERZY GOLDEN MARKETING CONFERENCE

PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM

POPRZEDNIA EDYCJA