• 7-8 września 2021 r., Poznań

    PCC, Sala Ziemi

Szanowni Państwo,

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo uczestników, prelegentów, partnerów i pracowników. Dlatego z uwagi na sytuację związaną z zachorowaniami na koronawirusa w Polsce i na świecie, w ślad za wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz w oparciu o zalecane przez władze państwowe procedury podjęliśmy decyzję o zmianie terminu Golden Marketing Conference na dni 14-15 września 2020 r.
Decyzja ta, choć trudna, była w naszej ocenie konieczna w obecnej sytuacji. Przez wiele miesięcy specjalnie dla Was przygotowywaliśmy program wypełniony prelekcjami najlepszych ekspertów i marketingowców. Mamy świadomość, że zmiana terminu może wiązać się dla Państwa z licznymi niedogodnościami, zwłaszcza że poznańska edycja Golden Marketing Conference miała się odbyć już za trzy tygodnie. Wierzymy jednak, że przyjmiecie Państwo tę decyzję ze zrozumieniem. Zapewniamy, że już teraz pracujemy nad tym, aby wydarzenie we wrześniu jak najlepiej spełniło Wasze oczekiwania.

GOŚĆ SPECJALNY

Dziewiąta edycja Golden Marketing Conference przeszła do historii. Serdecznie dziękujemy uczestnikom za udział w wydarzeniu, prelegentom za merytoryczne wykłady a partnerom za wsparcie oraz promocję konferencji.

Do zobaczenia na 10. edycji Golden Marketing Conference w 2022 roku.

PRELEGENCI GMC POZNAŃ 2021

 

Aleksander Poniewierski
EY Technology Consulting - Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii
Anna Tratnerska
VERSEO - Head of Business Development, senior UX/UI
Bartosz Pilc
CORE Law Grzybowski & Pilc Radcy Prawni Spółka Partnerska - Radca prawny i partner
Dagmara Kokoszka-Lassota
Socjomania - Digital Marketing Lead
Dariusz Glazewski
Akeneo - Senior Business Development Manager Eastern Europe
Dominika Bucholc
Bilot - Marketing & Sales Specialist
Emil Nowiński
Ringier Axel Springer Polska - Onet Marketing Manager
Ewa Schreiber
Ringier Axel Springer Polska - Head of Strategic Project Management
Grzegorz Miecznikowski
grzegorzmiecznikowski.pl - #ZnanyEkspert
Jacek Dziura
Grupa iCEA - Chief Marketing Officer
Jadwiga Kijak
Mobee Dick - Head of Research
Janina Bąk
JaninaDaily.com - Szkoleniowiec, wykładowca
Joanna Kwiatkowska
KUBOTA S.A. - Co-Founder | Head of E-commerce
Karol Modzelewski
AdRebellion - VP & Creative Lead
Maciej Martowicz
Aloha Marketing - Strateg Marketingu i Sprzedaży
Maciej Szamowski
TikTok - Brand Strategist
Magdalena Jóźwiak-Antczak
Ringier Axel Springer Polska - Brand Strategy & Sustainability Manager
Magdalena Sprawka
Whites - Influencer Marketing Specialist
Marcin Świejkowski
Ringier Axel Springer Polska - Senior Strategy Planner
Marta Burchard
ToBilet.pl / r360 oraz 90layers - Digital Specialist oraz co-founder i Performance Marketingowiec
Paweł Grabowski
Żabka Polska - Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych
Paweł Tkaczyk
Midea - Strateg marki
Przemysław Modrzewski
Google Polska - Principal Data & Analytics Lead
Sonia Oczadły
Whites - Senior Account Manager
Tomasz Grzemski
Macopedia - CEO i Co-Founder
Wojciech Grzegorzyca
Gameset - Communications Specialist

W PROGRAMIE

SaaS czy open source
Strategie na zwiększenia sprzedaży e-commerce
Facebook Ads, LinkedIn Ads oraz Google Ads
SXO
UX/UI
Influencer marketing
On-site marketing
Video marketing

16 września 2020 r.

WARSZTATY
Dlaczego strategia marketingowa bez strategii personalnej jest mniej efektywna?

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

PROGRAM

wtorek, 07.09

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00-10:30
Phydigital in action – autonomiczny Żappka Store
Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych Żabka Future, ŻABKA POLSKA
10:30-11:30
SPEED – bez granic w cyfrowym świecie. Nowoczesne technologie i ekonomia
Aleksander Poniewierski, Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY TECHNOLOGY CONSULTING
11:30-12:00
Marketing esportowy - szansa dla każdej marki?
Wojciech Grzegorzyca, Communications Specialist, GAMESET
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Trzy prawne metody na sprytniejszy e-commerce
Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, CORE LAW GRZYBOWSKI & PILC RADCY PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA
13:00-13:30
Dlaczego Twój e-sklep nie sprzedaje?
Jacek Dziura, CMO, GRUPA iCEA
13:30-14:00
Influencer marketing w promocji nietypowych usług na rynkach zagranicznych
Sonia Oczadły, Senior Account Manager, WHITES
Magdalena Sprawka, Influencer Marketing Specialist, WHITES
14:00-14:30
Czym jest PIM i dlaczego przekłada się na konwersje w e-commerce?
Tomasz Grzemski, CEO, MACOPEDIA
Dariusz Glazewski, Senior Business Development Manager Eastern Europe, AKENEO
14:30-15:30 Lunch
15:30-16:30
Konsumencie, powiedz przecie, co jest najpiękniejsze w sklepie? Jak projektować usługi i doświadczenia klienta w oparciu o badania konsumenckie
Janina Bąk, Szkoleniowiec, JANINADAILY.COM
16:30-17:00
UX-ie, zmierz się sam!
Jadwiga Kijak, Head of Research, MOBEE DICK
17:00-17:30
SXO - obalamy mity
Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, VERSEO
17:30-18:00
Purpose & Profit czyli jak zmieniać świat na lepsze i jednocześnie dbać o dobry wzrost biznesu.
Magdalena Jóźwiak-Antczak, Brand Strategy & Sustainability Manager, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
Emil Nowiński, Onet Marketing Manager, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

środa, 08.09

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00-10:30
"Kubota to nie klapki, to styl życia”, czyli budowanie niekonwencjonalnej strategii marketingowo-sprzedażowej
Joanna Kwiatkowska, Co-Founder | Head of E-commerce, KUBOTA S.A.
10:30-11:00
Nowe Media - potrzebny reset czy redefinicja reklamy
Maciej Szamowski, Brand Strategist, TikTok
11:00-11:30
„Jedyną pewną jest zmiana”, czyli kilka słów o nowościach na Facebooku
Dagmara Kokoszka - Lassota, Digital Marketing Lead, SOCJOMANIA
11:30-12:00
Customer Experience kluczem do sukcesu w e-commerce
Dominika Bucholc, Marketing & Sales Specialist, BILOT
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:30
Trendy w strategiach komunikacji marki. O czym mówić, żeby wyróżnić się na rynku w 2022 i później?
Paweł Tkaczyk, Strateg marki, MIDEA
13:30-14:00
Social Selling globalnie. 6 kroków do pozyskiwania klientów B2B z zagranicy?
Grzegorz Miecznikowski, #ZnanyEkspert, grzegorzmiecznikowski.pl
14:00-14:30
Jak zrobić film o produkcie, który nie jest seksi
Karol Modzelewski, VP & Creative Lead, AdRebellion
14:30-15:30 Lunch
15:30-16:00
Dlaczego po 14 latach tworzenia Content Marketingu po stronie wydawcy radzę Wam rzucić wszystko i jechać w Bieszczady? (Albo posłuchać nas i robić to dobrze już teraz)
Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
16:00-16:30
Mapowanie podróży klienta przez Facebook Ads
Marta Burchard, Digital Specialist, GRUPA MTP/r360
16:30-17:00
Jak budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem marketingu w erze doskonałej konkurencji
Przemysław Modrzewski, Senior Analytical Lead, GOOGLE POLSKA
17:00-17:30
Marka osobista sprzedaje na Linkedin! HIT czy KIT?
Maciej Martowicz, #CoachSamoZło

* Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w programie.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Konferencja stacjonarna:

Prelegent - 30 pkt

Uczestnik – 10 pkt

Transmisja:

1 dzień - 3 pkt

2 dni – 7 pkt

DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

BILETY

 

BESTSELLER!
BILET STUDENCKI STANDARD VIP
Certyfikat uczestnictwa
Miejsce przy scenie X X
Bufet kawowy
Darmowy parking X X
Prezentacje prelegentów X
Lunch X
Lunch z prelegentami X X
Miesięczny dostęp do nagrań GMC Poznań 2021 X
Książka „SPEED bez granic w cyfrowym świecie” autorstwa dr Aleksandra Poniewierskiego X X
BESTSELLER!
Early birds
do 14.07.2021r.
190,00 zł 590,00 zł 990,00 zł
I tura
15.07-4.08.2021r.
249,00 zł 790,00 zł 1 090,00 zł
II tura
5.08-25.08.2021r.
290,00 zł 890,00 zł 1 490,00 zł
III tura
25.08-06.09.2021r.
349,00 zł 990,00 zł 1 690,00 zł
KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* Powyższe ceny są kwotami netto, należy do nich doliczyć podatek 23% VAT.

 

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARKETING CONFERENCE

 


BILET PPV - 1 DZIEŃ PPV - 2 DNI
Dostęp do prelekcji live
Certyfikat uczestnictwa
Miesięczny dostęp do materiałów wideo
Ceny: 149,00 zł 249,00 zł
KUP BILET KUP BILET
Interesuje Cię bilet grupowy na konferencję? Dowiedz się jaki rabat możesz uzyskać! Kontakt:
Aleksandra Skibińska
kom: +48 539 190 074
aleksandra.skibinska@grupamtp.pl

 

STUDENCKI

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✖
Prezentacje prelegentów ✖
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✖
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
349,00 zł

KUP BILET

GOLD

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✔
Prezentacje prelegentów ✔
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✔
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
949,00 zł

KUP BILET

SILVER

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✖
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✖
Prezentacje prelegentów ✖
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✖
Lunch z prelegentami ✖
Książka o tematyce marketingowej ✖
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✖
-Cena od 2.03.2020
749,00 zł

KUP BILET

VIP

Certyfikat uczestnictwa ✔
Bawełniana torba ✔
Miejsce przy scenie ✔
Bufet kawowy ✔
Darmowy parking ✔
Prezentacje prelegentów ✔
Spotkanie networkingowe ✔
Lunch ✔
Lunch z prelegentami ✔
Książka o tematyce marketingowej ✔
Materiały video z wykładów podczas GMC Poznań 2019 ✔
-Cena od 2.03.2020
1690,00 zł

KUP BILET

ZOSTAŃ PARTNEREM GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Zapytaj o szczegóły:
Piotr Drozdowski
+48 538 616 071
piotr.drozdowski@grupamtp.pl

Golden Marketing Conference jest współfinansowana przez Ministra Rozwoju i Technologii

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNERZY GOLD

PARTNER PRAWNY

WSPÓŁPRACA

PARTNER TECHNICZNY

PARTNERZY GOLDEN MARKETING CONFERENCE

GŁÓWNI PATRONI MEDIALNI

PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM

POPRZEDNIE EDYCJE