Grzegorz Borowiecki


WUNDERTEAM Agency


Nadsztygar / Dyrektor Zarządzający

Tytuł wystąpienia: UX 2077. Błąd konfirmacji w projektowaniu doświadczeń.

Projektanci UX hejtują reklamy i uważają, że są najważniejsi, bo ułatwiają ludziom życie. Reklamiarze uważają, że projektanci UX zajmują się tylko wyborem koloru buttona „kup teraz” a to dzięki nim ludzie czują miłość do produktów. Tymczasem pandemia sprawiła, że ludzie stracili zaufanie do wszystkich a zaufanie to jedna z podstawowych strategii ewolucyjnych. Żeby przetrwać reklamiarze i UXowcy będą musieli połączyć siły i „ramię w ramię” walczyć o uwagę oraz budżety konsumentów.

BIO:

Nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM, która od 5 lat dumnie wspiera UX Poland – największą konferencję UX w Polsce. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność!

Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Seryjny prelegent na takich konferencjach, jak: Golden Marketing Conference, Digital Day, Mobile Trends, I Love marketing, Internet Beta, Social Media Week. Juror w konkursach kreatywności.