Marcin Sienkowski


OLX


Head of Marketing

Tytuł wystąpienia: Reprezentowane wartości, autentyczność, nieskazitelny wizerunek, popularność… a może jeszcze coś innego? Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych marki OLX.

Dlaczego to właśnie Janusz Chabior uświadamiał chamom, że nimi są? Dlaczego krytyk kulinarny i smakosz życia opowiadał o bezpieczeństwie w internecie? I czy Piotr Cyrwus nadal jest Rysiem z Klanu?
Między innymi o tym opowiem w czasie mojego wystąpienia, w którym pokażę nasz klucz doboru gwiazd do reklam OLXa. A czasem nawet i reklam do gwiazd 🙂 Będą też przykłady z Polski i ze świata – zarówno te dobre, jak i te, którym do bycia dobrymi jeszcze nieco brakuje. Czy będzie to przegląd reklam, w których występują celebryci? Być może. Wszystko okaże się 21. kwietnia w Poznaniu.

BIO:

Urodził się w czasach, kiedy hasło sex, drugs and rock’n’roll powoli przestawało być modnym sposobem na przepędzenie żywota. Być może dlatego wylądował w marketingu, gdzie stawia na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski klimat współpracy. Z marką OLX związany jest od ponad 8 lat (czyli jeszcze od czasów, gdy serwis znany był jako Tablica.pl). Dziś w roli Head of Marketing. W pracy najwyżej ceni szczerość, profesjonalizm, nieszablonowe pomysły i dobrą zabawę. Lubi robić (dobrze) w reklamie.