Piotr Bucki


Bucki PRO


Szkoleniowiec, wykładowca

Tytuł wystąpienia: Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?

Historie sa jak najemnicy. Wykorzystasz je do dobrych celów, będą służyć dobru. Wykorzystasz je do niecnych manipulacji – będą niszczyć i czasem nawet zabijać. Jak historie sprawdzą się w metaverse? Czy czeka nas dystopia czy utopia? A może w metaverse opowiedza swoje historie tylko rozczarowani boomerski, dla których będzie to gra w SIMS? Zadałem sobie te pytania, by podzielić się z tobą wiedzą, badaniami i dobrymi praktykami. A przede wszystkim, żeby przypomnieć, że jako marketingowcy też mamy wpływ na to, jak wygląda świat. Także ten wirutalny. u.

BIO:

Gdy księgowa zapytała go o kod wykonywanego zawodu, bez wahania powiedział – nauczyciel. Uczy chętnych, jak lepiej komunikować, prezentować, pracować i poprawiać swój świat. Uczy na swoich zasadach.

Jest architektem, który woli projektować zdania niż budynki. Jest aktorem, który zrezygnował ze sceny teatralnej na rzecz sal szkoleniowych i konferencyjnych. Jest psychologiem, który ciągle zadaje sobie pytanie Skąd wiem, to co wiem. I facetem, który chce zostawić ten świat lepszym i mądrzejszym, niż go zastałem.

Od 20 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdza teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Napisał parę książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!” oraz anglojęzycznej „Life’s a pitch and then you die” . Przetłumaczył też 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 220 tysięcy razy. Od ponad 10 lat współpracuje z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na Uniwersytecie SWPS, SGH i AGH.Szkolę m.in. w Objectivity, Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.