• GMC LIVE! vol. 3

    3 grudnia 2020 r. 10:00

PRELEGENCI

PROGRAM

W PROGRAMIE

1. Pytania o eCommerce- jaką platformę sprzedażową wybrać?
2. ROAS 600% w Twoim sklepie. Jak go zwiększyć za pomocą Facebook Ads.
3. Narzędzia Google dla E-commerce = większa sprzedaż
4. Powracający klient „cytryną” w customersowej lemoniadzie
5. 3 kroki do prostszego marketingu, które od dawna są zapisane w RODO.
6. Wiarygodny Employer Branding: Co musisz zrobić, aby kandydaci uwierzyli, że Twoja marka pracodawcy jest atrakcyjna?
7. Przewidywalnie irracjonalni. O tym jak błędy poznawcze wpływają na wybory klientów.
8. Dlaczego Content & Influence Marketing to doskonale dopasowana para, która ma się ku sobie <3 ?
9. Marketing w esporcie

czwartek, 03 grudnia

Prowadząca:

Agnieszka Markiewicz
Kierownik Wydziału Wydawnictw, Grupa MTP
10:00 Rozpoczęcie konferencji
10:00 – 10:30
Pytania o eCommerce- jaką platformę sprzedażową wybrać?
Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
10:30 – 11:00
ROAS 600% w Twoim sklepie
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
11:00 – 11:30
Narzędzia Google dla E-commerce = większa sprzedaż
Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
11:30 – 11:40 Przerwa na kawę
11:40 – 12:10
Tytuł zostanie podany wkrótce
Dawid Fucia, New Business Manager, Edrone
12:10 – 12:40
Powracający klient „cytryną” w customersowej lemoniadzie
Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
12:40 – 13:10
Zagrajmy! Jak wykorzystać gry wideo w komunikacji marki?
Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
13:10 – 13:30 Przerwa na lunch
13:30 – 14:00
Tytuł zostanie podany wkrótce
Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
14:00 – 14:30
3 kroki do prostszego marketingu, które od dawna są zapisane w RODO
Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
14:30 – 15:00
Wiarygodny Employer Branding: Co musisz zrobić, aby kandydaci uwierzyli, że Twoja marka pracodawcy jest atrakcyjna?
Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
15:00 – 15:10 Przerwa na kawę
15:10 – 15:40
Przewidywalnie irracjonalni. O tym jak błędy poznawcze wpływają na wybory klientów.
Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
15:40 – 16:10
Dlaczego Content & Influence Marketing to doskonale dopasowana para, która ma się ku sobie <3 ?
Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
16:10 – 16:40
Efektywne metody komunikacji w esporcie
Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo

BILETY

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wydarzenie będzie transmitowane online na

FANPAGE GMC

YOUTUBE GMC

GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

Prelegent - 30 pkt

Uczestnik – 10 pkt

Aby uzyskać punkty trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

PARTNERZY

PATRONAT HONOROWY

PARTNERZY SREBRNI

PARTNERZY

PARTNERZY TECHNICZNI

GŁÓWNI PARTNERZY MEDIALNI

PARTNERZY MEDIALNI

ZOSTAŃ PARTNEREM GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Zapytaj o szczegóły:
Anna Lang
+48 539 190 072
anna.lang@grupamtp.pl

Zapytaj o szczegóły:
Leszek Lewandowicz
+48 539 777 552
leszek.lewandowicz@grupamtp.pl

ZAUFALI NAM

Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja

GMC Live!

PROGRAM EDYCJI 2019

środa, 20.11

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00 – 11:00
Ś.P. Marketing.
Zuzanna Skalska, Partner zarządzający, 360 Inspiration
11:00 – 11:30
Content is NOT the King. Co faktycznie nas porusza i motywuje? Na co zwracać uwagę, aby projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe.
Adrian Gamoń, strateg, konsultant ds. brandingu i social media.
11:30-12:00
“Po prostu stranger e-learnings :)” Jak mówić o prostym języku w digitalu?
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
Paweł Szczepaniec, Client Communication Owner, ING Bank Śląski
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Debata: Marketing inhouse czy outsourcing?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:00-14:00
Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Market Insights, SentiOne
14:00-15:00 Lunch
15:00-16:00
Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, Bucki Pro
16:00-17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00-17:30
Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.
Marek Magoń, Head of Brand and Marketing Communications, G2A.COM
17:30 Wine networking

czwartek, 21.11

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 11:00
Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku.
Artur Jabłoński, CEO, Digitalk
11:00 – 11:30
Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych.
Cezary Kuik, Trener Chatbot & AI Lead, Socjomania
11:30 – 12:00
Nie ma jednego typu klienta – czyli o różnych sposobach myślenia.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, Blachy Pruszyński
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:30
Jak to robić w 2019 - tipy i trendy w influencer marketingu.
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar
13:30 – 14:00
Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania
14:00 – 14:40
INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
14:40 – 15:30 Lunch
15:30 – 16:00
Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna.
Marek Gonsior, Doradca marki, Niezależny konsultant
16:00 – 16:30
Dryfujące wartości. Jak budować marki istotne i czy da się na tym zarobić.
Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly
Radosław Grzybowski, CEO / Strategy & Creative Director, 19 Południk friendly connected
16:30 – 17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00 – 17:30
Czy strategii marketingowej firmy potrzebna jest strategia personalna?
Krzysztof Paliwoda, Szkoleniowiec