Janina Bąk


JaninaDaily.com


Szkoleniowiec, wykładowca

Tytuł wystąpienia: Jak mierzyć, by się dowiedzieć? Analiza i interpretacja statystyk kluczowych dla rozwoju twojego biznesu.

Podstawowe wskaźniki, takie jak zasięgi czy UU, już dawno nie są wystarczające, by móc rzetelnie ocenić stan zdrowia naszego marketingu. Co prawda narzędzia typu FB Insights czy Google Analytics pomagają nam w zbieraniu kompletu danych dotyczących naszej działalności w sieci, niemniej nie zawsze potrafimy z nich poprawnie korzystać. W tej prezentacji opowiem o najczęstszych błędach w interpretacji danych i wnioskowaniu, a także przedstawię praktyczne rozwiązania i narzędzia, które pozwolą ich uniknąć.

BIO:

Od sześciu lat – komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć – wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:

  1. Pisze bloga o swojej pracy na uczelni, mężu z politechniki i badaniach naukowych o kurach, a ponad 80 tysięcy ludzi chce to czytać.
  2. Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 60 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka.
  3. Oprócz Polski, występowała również w Berlinie i w Oxfordzie, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.

Lubi uczyć ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić.