Grzegorz Borowiecki


WUNDERTEAM


CEO

Tytuł wystąpienia: Proces projektowania UX w kampaniach reklamowych

Strony WWW projektowane są myślą o jak najlepszym UX/User Experience, ale czy tak samo projektujemy i myślimy o kampaniach reklamowych? Przecież są one również częścią ekosystemy, czyli świata który marka tworzy?

 

Czy UX może być lekarstwem na powszechną „ślepotę banerową”, która wynosi już blisko 80%? Jak wyjść z „pułapki” obniżania za wszelką cenę kosztu CPC? 

 

NAJLEPIEJ ZAPROJEKTOWANE KAMPANIE WYNIKAJĄ ZE ZROZUMIENIA POTRZEB ODBIORCÓW DO KTÓRYCH CHCEMY DOTRZEĆ. Podczas prezentacji dowiesz się:

– jak projektować kampanie reklamowe zgodnie z zasadami UX 

– jak budować doświadczenia, które będą sprzedawać.

BIO:

Nadsztygar marketingu. Od 2017 prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty, żeby tworzyć fest gryfne kampanie reklamowe. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności.