AKTUALNOŚCI

#GMCPoznań 2020 zapowiada Przemysław Modrzewski, Google Polska

27 sierpnia 2021

Jak budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem marketingu w erze doskonałej konkurencji

Internet sprawił, że konsumenci stali się prosumentami, a konkurencja osiągnęła poziom niespotykany i bliski doskonałej globalnej konkurencji.
Do tego gracze na wszystkich rynkach świata mają dostęp do tych samych technologii marketingowych i platform pozyskiwania klientów. Czy w takich warunkach da się jeszcze budować przewagę konkurencyjną w oparciu o działania marketingowe i prowadzić efektywną ekspansję na nowe rynki? Tak. Da się! Ale trzeba zmienić całkowicie swoje podejście nie tylko do tworzenia strategii marketingowych, ale też prowadzenia całego biznesu. Przemek Modrzewski, w oparciu o doświadczenia najbardziej obiecująych startupów z rynków CEE, przedstawi najlepsze praktyki podejścia do prowadzenia działań marketingowych w erze rządów konsumenta i coraz szerzej wykorzystywanych technologii Machine Learning i AI.