AKTUALNOŚCI

Grzegorz Miecznikowski zapowiada #GMCPoznań | 1-2 kwietnia 2020

10 lutego 2020

Reklama na LinkedIn – robisz to źle. Jak myśleć o niej nie tylko technicznie ale i strategicznie, żeby osiągać zamierzone efekty.

Ile razy słyszałeś, że reklama na LinkedIn jest droga, nieskuteczna i łatwo przepalić budżet? Pewnie wiele razy, bo jest to pokutujący stereotyp wśród polskich marketerów. Reklama na LinkedIn to dobry wybór.
Być może LinkedIn wcale nie jest najbardziej „seksi” portalem społecznościowym, ale jest jednak nieoceniony w komunikacji B2B i wsparciu sprzedaży na wszystkich jej etapach. Inwestując nawet drobne kwoty w reklamę, jesteśmy w stanie nie tylko podnieść świadomość marki, ale także dotrzeć bezpośrednio do naszych potencjalnych klientów i pozyskiwać nowe leady sprzedażowe. Ale trzeba to robić z głową i myśleć o tym nie tylko technicznie, ale przede wszystkim strategicznie. Jak to zrobić? Dowiesz się tego z mojej prezentacji w czasie Golden Marketing Conference.