Dariusz Maciołek


BNP Paribas


Dyrektor Zarządzający Pionem Komunikacji i Marketingu

Tytuł wystąpienia: Showcase: czy marka powinna mieć poglądy?

Równouprawnienie, wielokulturowość, wiek, różnorodność a może zmiany klimatyczne… czy ma to jakiekolwiek znaczenie dla konsumenta kupującego proszek do prania czy konto bankowe?

Z drugiej strony czy chcielibyśmy mieć do czynienia z człowiekiem, który nie ma poglądów?

Jakie mogą być konsekwencje i efekty dla marek angażujących się w ważne społecznie tematy.

BIO:

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).”