Adrian Gamoń


adriangamon.com


Strateg, konsultant ds. brandingu i social media

Tytuł wystąpienia: Content is NOT the King. Czym faktycznie jest content dla odbiorcy? Jak projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe?

Dzięki świadomości i umiejętności dotarcia do tego co nas porusza i motywuje można uniknąć błędów w komunikacji marek i stać się skuteczniejszym marketerem.
Wierzę w to, że jeśli komunikację marki oprzemy na konkretnych „źródłach motywacji” mamy szansę na sukces. Podczas mojej prelekcji przedstawię główne grzechy w projektowaniu komunikacji oraz dam wskazówki, co robić, aby docierać do tego co w istocie nas porusza i motywuje do zakupów. Do tego będzie praktycznie i emocjonująco!

BIO:

Wierzy w MOC słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację marek spójnych z wartościami i potrzebami klientów. W swoich działaniach skupia się również na tym jak uważniej i mądrzej korzystać z nowoczesnych technologii, aby budować dzięki nim lepsze relacje z klientami i otoczeniem. Założyciel agencji Option 360 Agency (dawniej Social Frame), wykładowca i twórca kierunku studiów podyplomowych na AGH „Social media & content marketing”. Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Inicjator i współorganizator spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie.