Agnieszka Jaworska-Goździewska


Nickel Development


Marketing & PR Manager

Tytuł wystąpienia: Jak być żyrafą, czyli o empatycznej komunikacji w czasach zarazy

Masz wybór: możesz być żyrafą lub szakalem. W komunikacji kryzysowej zarówno nadawca, jak i odbiorca mają wrażliwość na wierzchu. Jak zatem rozmawiać, by zostać zrozumianym i jak słuchać, by postąpić właściwie? Za nami trzy miesiące intensywnego kursu życia w nowych warunkach. Czy zdaliśmy egzamin?

BIO:

Chodzący dowód na uniwersalność humanistycznego wykształcenia: absolwentka UAM, która od lat zajmuje się nieruchomościami, komunikacją, PR, copywritingiem i marketingiem. W Nickel Development odpowiedzialna za marketing, komunikację i social media. Właścicielka Agencji Social Media INSPIRO.
Uwielbia 20-lecie międzywojenne, teatr, operę, muzykę rockową, filozofię egzystencjalną, a najbardziej i całkowicie bezkrytycznie – geniusz i twórczość Witkacego.