Agnieszka Juszkis


Apsys Group


Posnania Marketing Director

Tytuł wystąpienia: Dlaczego znacząca różnica jest znacząca, rzecz o strategii komunikacji marki w czasach kryzysu.

Czy wydatki marketingowe powinny zostać zredukowane? Czy zmieniać pozycjonowanie marek i dopasować je do zmieniającego się świata? Czego od swoich ulubionych marek oczekują teraz klienci? Jak budować wartość marki w tym wymagającym momencie? Jako marketerzy musimy zadać sobie dzisiaj wiele pytań i zadecydować jaką strategię przyjąć, żeby nasze marki wyszły z kryzysu obronną ręką. Znacząca różnica może w tym pomóc.

BIO:

Od 10 lat z sukcesem buduje pozycjonowanie i rozpoznawalność centrów handlowych. Od 4 lat odpowiada za tworzenie strategii i prowadzenie działań komunikacyjnych Posnanii, jednego z największych obiektów handlowych w Polsce i jednego z flagowych projektów Apsys. Realizowane przez nią projekty przyniosły Posnanii 9 najważniejszych polskich i międzynarodowych nagród branżowych w dziedzinie marketingu centrów handlowych.
Pracę w branży retail poprzedziło wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Była dyrektorką działu strategii w agencji TEQUILA Polska gdzie planowała i wdrażała działania marketingowe między innymi dla NIVEA, Kompanii Piwowarskiej, Unilevera czy Wrigley Poland.
Jako absolwentka Wydziału Socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jest wielką fanką badań i łączenia doświadczeń marketingowych z obserwacjami społecznymi.