Aleksander Skałka


SALESmanago


Marketing Automation Strategy Director

Tytuł wystąpienia: Nowe wymiary procesu zakupowego w ecommerce dzięki predykcjom i rekomendacjom AI

Automatyzacja dostarczana przez narzędzia Customer Data Platform przestaje bazować na doświadczeniu marketera i jego know-how na temat dobrych praktyk i benchmarków. Nowe technologie oparte o machine learning pozwalają coraz lepiej i szybciej wykorzystywać dane behawioralne i zakupowe klientów, aby dynamicznie dostosowywać sposób komunikacji z nimi i same prezentowane im oferty, tak by zwiększać konwersję zakupową. Poznaj nowe możliwości narzędzi CDP i przykłady ich zastosowania.

BIO:

Od ponad 10 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Akademią Marketing Automation, która certyfikowała ponad 500 specjalistów od automatyzacji marketingu w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie automatyzacji marketingu dla największych firm e-commerce i B2C.