Andrzej Brandt


Semahead


Head of PCC

Tytuł wystąpienia: Marketerze, wejdź poziom wyżej - czyli jak automatyzacja zmienia oblicze performence marketingu i jak w efekcie zmienia się praca marketera?

Dekadę temu największy na świecie ekosystem reklamowy – Google – wprowadził do swojego systemu pierwszy automat, który odbierał specjaliście pracę nad clue tego systemu – zarządzaniem stawkami. Dziś – równą dekadę później – automaty stanowią trzon nie tylko Google Ads, ale też Facebooka, LinkedIn’a i w zasadzie każdego liczącego się ekosystemu reklamowego. Postęp umożliwiony dzięki upowszechnieniu technologii nauczania maszynowego nie tylko zmienił charakter tych narzędzi, ale zmienił też pracę samego marketera. Na czym ta zmiana polega? Jak się do niej zaadaptować, by być efektywniejszym? O tym opowiem podczas mojej prezentacji, która w tle przyspieszającego rozwoju technologicznego opowiada też moją historię i moją perspektywę na zmianę. PS. Nie, nie bójcie się – maszyny nie zabiorą nam pracy (jeszcze).

BIO:

Ekspert SEM, który od 7 lat prowadzi kampanie Google Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo, Oknoplast