Andrzej Wierzchoń


TERRITORY INFLUENCE


Senior Business Development Manager

Tytuł wystąpienia: Influencer Marketing. Jak budować wartościową więź z konsumentem końcowym?

Marki z bezsilnością patrzą, jak konsumenci przejmują wpływ nad nimi, tworząc z dala od firmowego profilu na FB, czy Instagrama, żywą społeczność, która doświadcza, odczuwa oraz interferuje. Czasem bardzo krytycznie wytykając niedociągnięcia, zawartość cukru, a czasem niestabilność produkcji. Influencer Marketing przestał być już „wisienką na torcie”, która pozwala wygrać przetarg lub świetnie prezentuje się na konferencjach sprzedażowych w ramach działań podjętych przez markę. Jest nieuniknioną konsekwencją zagubienia się konsumenta i poszukiwania prawdy o produkcie i markach. Jak więc tworzyć skuteczny dialog online/offline pomiędzy konsumentem, a marką?

BIO:

Ponad 19 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparciu działu sprzedaży na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Pracował dla grupy kapitałowej Platan Group (w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych, po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne), Candy Hoover (międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski) oraz Sony Poland i Sony Broadcast. Od listopada 2014 na stanowisku Senior Sales Manager w trnd Polska, obecnie Territory Influence.

Prelegent i keynote speaker takich wydarzeń jak:

• XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie
• IAB FORUM w Warszawie
• European Economic Congress w Katowicach
• Kids Products Forum w Warszawie
• Next Generation Consumer Care
• Złote Paragony i Innowacje 2018
• Złote Innowacje 2019