Angelika Jeżewska


Lenovo


Senior Marketing Specialist, Brand Expert

Tytuł wystąpienia: (R)ewolucja marketingu w czasach Covid-19, czyli jak skutecznie realizować cele i nie zwariować.

Początek roku zaskoczył nas wszystkich. Rynek i działania firm musiały szybko dostosować się do dynamicznych zmian. Odczuły to chyba wszystkie działy w firmach, ale ogrom działań spadł właśnie na marketing. Szukanie nowych możliwości, przeniesienie się w 100% do działań w online mogło, i zapewne było, dla wielu firm sporym wyzwaniem. Jak się nie pogubić i na co zwracać uwagę w modelu działań?

BIO:

Od 13 lat związana z branżą IT. Swoją przygodę zaczęła w firmie Hewlett Packart, gdzie pracowała w latach 2006-2009 i odpowiadała za wsparcie sprzedaży, jak również analizę sprzedaży produktów PSG (działu komputerowych systemów osobistych) na rynku polskim. W latach 2010-2017 związana była z firmą Fujitsu, gdzie początkowo zajmowała stanowisko spzedażowe, a następnie, przenosząc się z obszaru sprzedaż do marketingu odpowiadała za szeroko rozumianą komunikacje biznesową (PR, reklama). Po doświadczeniach zdobytych po stronie Vendorów IT, przyszła kolej na ponad dwuletni rozwój po agencyjnej stronie w Monday – agencji komunikacji zintegrowanej, gdzie zajęła stanowisko Head of Digital B2B i odpowiadała za strategię komunikacji online oraz media społecznościowe dużych marek technologicznych z obszaru B2B. Obecnie zajmuje się komunikacją marki Lenovo, zarówno w kwestiach PR jak i po stronie kampanii digital, content marketing czy influecer marketing.