Anna Mościcka


Whites


Head of Content Studio

Tytuł wystąpienia: Strategia długofalowa czy RTM - co dziś w marketingu internetowym sprawdza się najlepiej?

Pandemia zmusiła marketerów do zmiany wielu planów, przebudowy strategii, czasem jej porzucenia na rzecz działań tu i teraz. Jak marki poradziły sobie z tym – czy udało im się zachować swoją tożsamość, jednocześnie odpowiadając na bieżące pytania i problemy swoich odbiorców? Czy zrezygnowały z długofalowych planów komunikacji i skupiły się na RTM? Jakie to przyniosło efekty? Oprócz tych pytań, spróbuję odpowiedzieć także na te, które nurtują nas obecnie najbardziej, czyli jak dzisiaj myśleć o marketingu – długofalowo, czy ad hoc, a także jak sprawdzać i weryfikować skuteczność tego, co wybierzemy.

BIO:

Head of Content Studio w agencji Whites, zarządza zespołem realizującym projekty w obszarach content i social media marketingu. Planuje i realizuje strategie dla największych marek na rynku polskim i zagranicznym. Stworzyła od podstaw komórkę social mediową i kreatywna w agencji. Zajmuje się marketingiem internetowym od ponad 12 lat. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare, InternetBeta, I love Marketing, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.