Anna Robotycka


F11 Agency


CEO, DIMAQ Trainer

Tytuł wystąpienia: Myślisz, że jesteś przygotowany na kryzys w Internecie? Zastanów się raz jeszcze.

Czego nie wiesz o kryzysach w sieci?
Dlaczego o kryzysach powinieneś rozmawiać z analitykami, a nie ze specami od wizerunku?
Koszt kryzysu wizerunkowego czyli ile na prawdę stracisz na błędach?
Bez technologii daj sobie spokój z zarządzaniem kryzysowym.

BIO:

Ma ponad 12-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich. Była odpowiedzialna m.in. za komunikację, PR oraz social media wszystkich marek AmRestu (KFC, Burger King, Pizza Hut) na 7 rynkach, w tym w USA i Rosji. Jest ekspertką zarządzania kryzysowego. Przeprowadziła wiele szkoleń z zakresu PR, e-PR oraz social media dla członków zarządów firm i kadry menedżerskiej, publikuje artykuły w prasie branżowej.