Artur Stankiewicz


Orange Polska


Dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego

Tytuł wystąpienia: Jak zrobić startup w dużej korporacji? Case study Orange Flex.

BIO:

Szef Marketingu Rynku Konsumenckiego. Ukierunkowany na potrzeby i doświadczenia klienta.  Nieustannie zaangażowany w tworzenie przyjaznej kultury organizacyjnej.

Szukający najlepszych, proklienckich rozwiązań przy równoległej trosce o biznes. Jego dewiza to „customer obsessed & earn money”, czyli najlepsze doświadczenia dla Klienta i zysk dla firmy. Pasjonat cyfrowej transformacji i nowych wyzwań. Chętnie przełamuje status quo. Twórca niemożliwego, czyli startup’u w korporacji: Orange Flex – najprawdopodobniej pierwszy na świecie w pełni cyfrowy operator.

W Orange od ponad 10 lat. W portfolio ma zarówno sukcesy jak i porażki, ale przede wszystkim rozległe doświadczenie w sprzedaży i marketingu B2B/B2C.

Prywatnie mąż, tata, koneser czerwonego, włoskiego wina i początkujący water monoskier.