Cezary Kuik


Socjomania


Conversational Commerce Strategist

Tytuł wystąpienia: Voice-commerce, czyli o tym, jakie cele biznesowe marka może realizować głosem.

Asystenci Głosowi zdobyli olbrzymią popularność w USA. Alexa szturmem trafiła do sklepów, sprzedając się w 10 milionach egzemplarzy tylko w ostatnim kwartale poprzedniego roku. Google od niedawna obsługuje język polski. Warto rozważyć czy jest sens nauczyć nasz produkt mówić i trafić nie tylko do przeglądarki internetowej czy telefonu, ale również domu naszych klientów. Podczas prezentacji przyjrzymy się możliwościom i realnym ograniczeniem tej technologii na przykładzie jednej z pierwszych polskich realizacji dla jednego z gigantów branży motoryzacyjnej.

BIO:

Specjalizuje się w planowaniu strategii i projektowaniu kampanii na Messengerze. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant.

Doświadczenie strategiczne zdobywał w zespole McCann Worldgroup – jednej z najlepszych i najstarszych agencji w branży reklamowej. Współtworzył pierwszą w Polsce firmę realizującą zintegrowane kampanie na Messengerze, w tym jedną na zlecenie samego Facebook’a US. Jedyny polski partner platformy Chatfuel – największej na świecie platformy do tworzenia botów, która przyznała mu tytuł jednego z najbardziej wartościowych twórców aplikacji na Messengera.

Cezary zrealizował ponad 50 kampanii z wykorzystaniem Messengera. W grupie jego klientów są marki bankowe, FMCG, alkoholowe, ubezpieczeniowe, odzieżowe czy motoryzacyjne. Prowadzi szkolenia i wykłady od 2016 roku.�Na swoim koncie ma kilkadziesiąt szkoleń, wykładów oraz wystąpień publicznych.