Dominik Karbowski


Selectivv


CO-CEO

Tytuł wystąpienia: Jak nie ulegać stereotypom? - data science w marketingu.

Kto jest Twoim klientem? To z kim się komunikujesz niewątpliwie powinno mieć wpływ na to, jak wygląda przekaz. U podstaw działań biznesowych powinny leżeć dane. Nie powinny jedynie leżeć, ale być gromadzone i analizowane w sposób efektywny. Marketing nie powinien bazować na przekonaniach i obiegowych opiniach, jeżeli ma dbać o wizerunek marki i wspierać sprzedaż.

Jak w dobie postępującego rozwoju technologicznego oraz popularyzacji zaawansowanych urządzeń przenośnych wygląda reklama? Jak są gromadzone i analizowane dane? Jak można je wykorzystywać? Jakie możliwości marketingowe się z tym wiążą i jak wygląda przyszłość?

Data Science w marketingu na podstawie doświadczenia Selectivv zebranego podczas realizacji kampanii reklamowych oraz projektów badawczych na podstawie danych z mobile.

BIO:

Wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv, specjalizującej się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych wykorzystywanych w mobile marketingu i projektach badawczych.
Swoją zawodową karierę rozpoczął w branży telekomunikacyjnej, gdzie specjalizował się w zakresie sprzedaży rozwiązań IT/telecom dla czołowych firm w Polsce i za granicą. Posiada doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w zakresie analityki w IT, w tym analizy strukturalnej danych, w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Południowej. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w firmach energetycznych, konsultingowych i technologicznych m. in. był szefem działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się cyberbezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.