Elżbieta Wojtczak


Communication Unlimited


CEO

Tytuł wystąpienia: Marketing kapitalizmu XXI wieku

Covid przyspieszył pewne procesy, konczą się czasy czysto transakcyjnego biznesu. Nastaje czas renesansu, w którym firmy muszą mieć powód funkcjonowania większy niż tylko zarabianie pieniędzy.
Firmy zaczynają rozumieć, że ich zobowiązaniem jest również poprawa jakości życia ludzi, dbanie o społeczności i zmienianie świata na lepszy.
Tylko tak prowadzony biznes i budowana marka pozwoli na rozwój swiata.
Tak powinien (i mam nadzieję, że będzie wyglądał) kapitalizm XXI wieku. To nie jest jakaś nowa faza. To nasza nowa rzeczywistość

BIO:

Współwłaścicielka i doświadczona CEO Communication Unlimited – najstarszej niezależnej agencji komunikacji marketingowej w Polsce.
W branży reklamowej od 1991 roku, od ponad 25 lat zajmuje się budową marek, zmianą nawyków konsumenckich i komunikacją marketingową. Od 1992 roku dyrektor działu mediów w Corporate Profiles (DDB), następnie współzałożycielka pierwszego polskiego domu mediowego Polskie Media. Współtworzyła wizerunek takich marek jak np. Suzuki, Galeria Mokotów, Ferrero, Statoil, Super-Pharm oraz kampanię CSR „Pij mleko! Będziesz wielki”.
Absolwentka Politechniki Warszawskiej i UW, Executive MBA University of Ilinois i AMP w IESE Business School.
Członek Zarządu IESE Poland Alumni Chapter oraz Członek Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy- organizacji zrzeszającej media, reklamodawców i agencje reklamowe, dbającej o najwyższe standardy reklamy i zgodność z Kodeksem Etyki Reklamy.
Autorka badania Power Generation, analizującego zachowania, wartości, motywacje pokolenia 50-70, obalającego stereotypy na temat tego pokolenia.