Elżbieta Wojtczak


Communication Unlimited


CEO

Tytuł wystąpienia: Wiek to nie liczba, to stan umysłu.

Dlaczego w XXI w. wciąż definiujemy ludzi, zwłaszcza tych po 50. na podstawie ich wieku?
Liczba 50-latków stale rośnie, a rynek nie reaguje na te zmiany i o ich potrzebach myśli w przestarzały sposób.

Polacy 50+ to 14-milionowa grupa, z nieodkrytym potencjałem.

Opierając się na stereotypach, marketingowcy wizualizują osoby w wieku przed emerytalnym jako „starych ludzi”.

Jak jest naprawdę? Jacy oni są?

Communication Unlimited razem z firmą badawczą Atena Research&Consulting –przeprowadziło ogólnopolskie badanie, którego rezultatem była segmentacja i dokładna eksploracja ważnych tematów dla grupy społecznej 50+.
Dzięki temu raportowi dowiecie się jaki jest stosunek ludzi 50+ do miłości, pracy czy technologii. Pokaże jakimi są konsumentami, jaka jest ich prawdziwa sytuacja finansowa oraz w jaki ciekawy sposób żyją.
W wystąpieniu Elżbieta Wojtczak odczaruje mity na ich temat oraz pokaże nowe możliwości sprzedaży oraz komunikacji adresowane do tej grupy społecznej, bo to już nie silver generation, nie silver tsunami, ale POWER GENERATION!

BIO:

Współwłaścicielka i doświadczona CEO Communication Unlimited – najstarszej niezależnej agencji komunikacji marketingowej w Polsce.
W branży reklamowej od 1991 roku, od ponad 25 lat zajmuje się budową marek, zmianą nawyków konsumenckich i komunikacją marketingową. Od 1992 roku dyrektor działu mediów w Corporate Profiles (DDB), następnie współzałożycielka pierwszego polskiego domu mediowego Polskie Media. Współtworzyła wizerunek takich marek jak np. Suzuki, Galeria Mokotów, Ferrero, Statoil, Super-Pharm oraz kampanię CSR „Pij mleko! Będziesz wielki”.
Absolwentka Politechniki Warszawskiej i UW, Executive MBA University of Ilinois i AMP w IESE Business School.
Członek Zarządu IESE Poland Alumni Chapter oraz Członek Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy- organizacji zrzeszającej media, reklamodawców i agencje reklamowe, dbającej o najwyższe standardy reklamy i zgodność z Kodeksem Etyki Reklamy.
Autorka badania Power Generation, analizującego zachowania, wartości, motywacje pokolenia 50-70, obalającego stereotypy na temat tego pokolenia.