Ewa Kańczuk


Semahead


Head of Digital Analytics

Tytuł wystąpienia: Last-click is dead. Łańcuch Markova i przyszłość performance marketingu.

Kiedyś sprawa była prosta: domyślny model atrybucji w Google Analytics objaśniał marketerom rzeczywistość, stanowił wyrocznię efektywności kanałów i pozwalał podejmować klarowne decyzje budżetowe. Dziś jest trudniej. Ścieżka zakupowa użytkownika rozciągnęła się na wiele interakcji i kanałów. Last-click umarł – i słusznie! A co powstało na jego miejsce? Łańcuch Markova, czyli atrybucja bazująca na danych. Ale co tego wynika dla nas, markerów? Podczas prelekcji zaprezentujemy praktyczny aspekt implementacji atrybucji data driven oraz case’a – wyniki, które dzięki takiemu podejściu wypracowaliśmy dla naszego klienta.

BIO:

Wieloletnia menedżerka działów analitycznych w agencjach interaktywnych i branży e-commerce. Jako główny analityk, a następnie Team Leader całego zespołu, zajmowała się realizacją projektów związanych z kompleksową analityką internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych. W portfolio klientów: Samsung, Unilever, Royal Canin, BRW