Grzegorz Borowiecki


WUNDERTEAM / Marketing Pro


CEO / Co-founder

Tytuł wystąpienia: Czy na pewno wiesz już wszystko o influencer marketingu?

Na Instagramie jest już ponad 200 mln kont, które mają ponad 50 tys. obserwujących. Wśród marketerów rośnie popularność Tik-toka, gdzie ponad połowa odbiorców treści to dzieci poniżej 15 roku życia, ale gwarantują wysokie zaangażowanie. Chociaż wydawałoby się, że kampanie z influencerami nam się już znudziły, to popyt na taką komunikację stale rośnie. Podczas prezentacji opowiem, jak powinniśmy zmienić naszą strategię działania, żeby wyróżnić się na tle innych kampanii.

BIO:

Nadsztygar marketingu. Od 2017 prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty, żeby tworzyć fest gryfne kampanie reklamowe. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności.