Grzegorz Miecznikowski


S Words


CEO, LinkedIn Hacker, szkoleniowiec, bloger

Tytuł wystąpienia: Social Selling - odpowiedź na problemy firm w czasach pandemii

Social selling to nie tylko trend, to przede wszystkim jedna z obecnie najlepiej działających taktyk sprzedażowych. Tradycyjne strategie dotarcia do klienta przez e-mail i telefon przestają działać.
Jedynie 2,5 proc. rozmów telefonicznych w B2B przekłada się na spotkania. A jednak do 82 proc. naszych klientów możemy dotrzeć poprzez media społecznościowe.

Silna obecność w social media, zwłaszcza na LinkedIn, pomaga w pełni realizować potencjał sprzedażowy firmy. W czasie swojej prezentacji opowiem Ci jak wdrożyć skutecznie social selling w firmie.

BIO:

Współpracowałem z wieloma firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowe technologie, dla których tworzyłem strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. Wcześniej współpracowałem m.in.ze start-upem Prowly, gdzie zajmowałem się pozyskiwaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, tworzeniem treści oraz odpowiadałem za program webinarów, w czasie których przeszkoliłem ponad 1000 osób zainteresowanych nowymi technologami i trendami w komunikacji, marketingu i PR. Byłem związany także z globalną agencją LEWIS PR.
Dysponuję także bogatym doświadczeniem dziennikarskim, które zdobywałem w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl.

Prelegowałem i szkoliłem w Polsce i za granicą na takich wydarzeniach
jak.: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź. Jestem także mentorem biznesowym, m.in. w serwisie Lifetramp. W 2015 roku zostałem uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkoliłem już ponad 8000 osób ze sprzedaży i marketingu.

Na co dzień jestem CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Założyłem ją w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja integrującą sprzedaż i marketing. W ofercie agencji znajdują się teraz także konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Moje działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge.

Studiowałem Filologię Ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Z marketingiem i sprzedażą związany jestem od prawie dekady. Mieszkałem i pracowałem m.in. w Kijowie i Brukseli. Jestem aktywistą LGBT+ oraz tenorem w chórze Voces Gaudii.