Karolina Pietz Drapińska


Komputronik


Dyrektor Marketingu i PR

Tytuł wystąpienia: „Omnichannel dla omnibusów?” - zadania domowe, które czekają marketera w dobie omnichannel.

Klient nasz pan” jak mówi stare, ale wciąż aktualne powiedzenie. W dobie klientocetryzmu oczywistym jest fakt konieczności zaspokojenia potrzeb i oczekiwań klienta. Tylko jak to zrobić jeśli on jest WSZĘDZIE.
Na marketerów czeka więc sporo wyzwań i pułapek wynikających z rozwoju kanałów komunikacji, konwergencji mediów po zmianę sposobu i miejsc podejmowania decyzji zakupowych. Zrobimy więc listę zadań domowych, które warto odrobić by skutecznie ale równocześnie spójnie i sprawiedliwie dla wszystkich kanałów docierać i oddziaływać na klientów. Bo przecież właśnie z tego przełożeni nas rozliczą…

BIO:

Marketer z pasji i kompetencji. Ekspert komunikacji marketingowej oraz e-commerce, posiadający umiejętności strategicznego myślenia, doboru najbardziej efektywnych narzędzi online i offline oraz skutecznej realizacji założonych celów. Doświadczenie zdobywała pracując z uznanymi markami FMCG ( m.in. NIVEA, Hochland, Kompania Piwowarska), farmaceutycznymi (m.in. Bioton, Herbapol) i technologicznymi (m. in. Dell, Samsung, Huawei, Mictosoft).
Skorpion, a więc konkretna, zdecydowana, szybka i skuteczna. Solidna, dodają przyjaciele i współpracownicy. Zwykle zabiegana, ale zawsze znajduje czas na nowe wyzwania. Wierzy, że marzenia należy realizować a nie zasuszać w zielniku. Miłośniczka podróży, poznawania ludzi, kultur i miejsc.