Lech Guzowski


BiggerB


Managing Partner

Tytuł wystąpienia: Od moderacji do Social Customer Care, czyli o zmianie narratora w social media.

63% Klientów oczekuje od marek obsługi przez social media. 80% firm uważa, że dobrze spełnia to zadanie. Jednocześnie, uważa tak zaledwie 8% ich Klientów.

Wbrew panującej opinii, ostatnie wydarzenia nie zmieniły sposobu funkcjonowania social media, a jedynie uwypukliły to, na co do tej pory przymykaliśmy oczy.

Facebook to nie gazeta. Instagram to nie billboard. Niby oczywiste, ale wciąż myślimy o tym, co powiedzieć, a nie na co odpowiedzieć. Tymczasem 92% odbiorców bardziej ufa opiniom o marce niż reklamie. 69% jest skłonnych zapłacić więcej za usługi firmy, która oferuje lepszą obsługę.

Pora przestać się łudzić – to nie marka jest narratorem w social media, a jej Klient.

 

BIO:

Marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem w social media, branży eventowej, sportowej i szkoleniowej. Działacz społeczny i wykładowca.
Od dwóch lat w agencji BiggerB, gdzie pełni rolę Partnera Zarządzającego.
Jego obszar ekspercki to Social Customer Care, czyli zarządzanie satysfakcją Klienta i wizerunkiem marki poprzez social media.
Pracował dla takich marek jak Ibuprom, Cisowianka, Paulaner czy FlixBus.