Łukasz Dębski


Socjomania


Digital Marketing Consultant

Tytuł wystąpienia: „Nie jesteś obecny na LinkedIn? Nie robię z Tobą interesów” - jak wykorzystać dostępne opcje w największym serwisie społecznościowym dla profesjonalistów aby promować produkty, usługi i umiejętności?

W erze mediów społecznościowych wizerunek, jaki tworzymy w konkretnych serwisach może wpływać na to czy kontrahent odezwie się do nas i zleci nam usługę czy przyjmie do kręgu zaufanych znajomych. LinkedIn aktualnie na świecie ma ponad 630 mln użytkowników, w Polsce 3,5 mln. Różnicą między Facebookiem jest to, że publikujemy tu informacje o swoim doświadczeniu, umiejętnościach, firmie w której pracujemy.

Coraz ważniejsze jest to, aby potrafić odpowiednio wykorzystać możliwości, które daje nam LinkedIn – wypełnić ekspercko profil, pozyskać odpowiednich znajomych, komunikować się do grupy docelowej za pomocą odpowiednich formatów i tematów czy wykorzystać moc swoich pracowników, by informacja o produkcie i usłudze rozeszła się jeszcze szerzej.
Na swoim wystąpieniu podejmę powyższe tematy i pomogę wykorzystać LI do maksymalizacji sprzedaży.

BIO:

Z social media związany od 12 lat. Początkowo w agencji 121PR, gdzie tworzył komunikację dla marek na forach internetowych, blogach, mikroblogach oraz Facebooku. Następnie przeszedł do Socializer (obecnie część Isobar Polska), gdzie zajmował się tworzeniem strategii dla marek na Facebooku a także współpracą z influencerami.

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Peugeot Polska, Fiat Polska, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Politechnika Łódzka, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższe Szkoły Bankowe, Danone, TVP Sport, DHL, Velux, PKiN w Warszawie, Murapol, Chromadruk, Orange Integrated Solutions, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, CCC, Altar, Bosch, HRS, PGE Skra Bełchatów.

W Socjomanii odpowiedzialny za szkolenia z serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn oraz Slideshare) a także za tworzenie strategii obecności firm w tych kanałach. Jest autorem bloga o mediach społecznościowych: infosocialmedia.pl.