11#Łukasz Kononowicz


StratEX


Partner zarządzający

Tytuł wystąpienia: Profit based product management. O tym, jak nowe zastosowanie klasycznych narzędzi marketingowych wspiera pomnażanie zysków firmy

Pamiętacie jeszcze czym jest przedsiębiorczość? To pasja tworzenia pozwalająca jednocześnie myśleć o rynku, produkcie, kliencie, ofercie a w rezultacie także o zysku. Tak właśnie o tym; niekoniecznie o budżetach, procedurach czy kreatywnej księgowości. Zapraszamy na wystąpienie, w którym pokażemy jak firma może wrócić do tych prostych reguł odzyskując pierwotne źródła zyskowności. Przedstawimy wybór narzędzi marketingowych, które to właśnie zapewnią. Dla marketera, który myśli o swojej roli szeroko i ma ochotę wziąć odpowiedzialność za zyskowność firmy.

BIO:

Ceniony ekspert w zakresie rozwoju i zarządzania wartością firmy. Przez lata budował swoją karierę łącząc pracę naukową z pracą w banku i międzynarodowych firmach doradczych.
Partner i współzałożyciel StratEX. Od początku firmy wytrwale inspiruje klientów do pracy nad doskonaleniem modeli biznesowych i konsekwencji we wdrażaniu zmian. Potrafi trafnie wskazywać związki przyczynowo skutkowe między pozycjonowaniem konkurencyjnym firmy, jej potencjałem wewnętrznym oraz – finalnie – jej zdolnością do budowania wartości dla właścicieli.
Autor kilkunastu artykułów związanych z podnoszeniem wartości firm, zarządzania kosztami i efektywnością oraz wdrażaniem strategii. Prelegent wielu krajowych konferencji i seminariów. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie finansów i rachunkowości, absolwent i wieloletni adiunkt Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.