Łukasz Zaleśny


Starcom


Consumer Experience Strategy Director

Tytuł wystąpienia: Poważnie myślisz o consumer experience? 6 praktyk, które pomogą przejść od słów do czynów.

O consumer experience mówimy coraz więcej i to bardzo cieszy. Firmy widzą tu szansę biznesową. Badania przeprowadzone przez American Express wykazały, że 60% konsumentów jest skłonnych zapłacić więcej za markę, jeśli oferuje ona lepsze doświadczenie. Oczekiwania klientów, coraz bieglej poruszających się w gąszczu stale doskonalonych, globalnych usług i produktów, są wyższe niż kiedykolwiek. Poważne zajęcie się CX w naszych firmach wydaje się więc oczywiste, ale jak to skutecznie zrobić, oczywistym już nie jest. Podczas mojej prezentacji pokażę 6 istotnych praktyk, którymi powinniśmy się kierować, aby nasze marki odnosiły sukces. Praktyczny przewodnik jak sprawnie przejść od słów do czynów.

BIO:

Łukasz Zaleśny, jako Consumer Experience Strategy Director w Starcom, wspiera budowę ekspertyzy agencji w obszarze Human Experience. Angażuje się w projekty na styku konsumenta, marek, biznesu, mediów, kreacji i technologii, których celem jest budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń ludzi z markami. Ściśle współpracuje z klientami agencji i zespołami klienckimi, dzięki stale rozwijanej ofercie warsztatowej i szkoleniowej w zakresie strategii komunikacji, Consumer Journey, Experience Design.
Łukasz Zaleśny posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z marketerami przy opracowaniu strategii komunikacji marek. Interesuje się wykorzystaniem myślenia strategicznego i technologii w obszarze Branded Customer Experience. Preferuje pracę warsztatową z udziałem klienta i jego partnerów biznesowych – wykorzystując do tego kolektywne metody pracy.
Łukasz rozpoczynał karierę agencyjną w E-graphics (TBWA) i ACR (K2 Media), a następnie dołączył do ZenithOptimedia Group, gdzie pracując w zespole strategii zajmował się komunikacją marek dla klientów agencji i podniesieniem kompetencji strategicznych zespołów klienckich. Ostatnio jako Strategy & Innovation Director Blue 449, gdzie odpowiadał za rozwój oferty pracy warsztatowej z partnerami biznesowymi klienta, a także za realizację innowacyjnych projektów komunikacyjnych na styku mediów i kreacji.
Łukasz jest Absolwentem Szkoły Strategii Marki przy SAR. Jako wykładowca SGH, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu współpracy marketerów z agencją. Jest prelegentem na konferencjach branżowych m. in. Forum IAB, AdUniverse, European Start-up Days i InternetBeta.