Magdalena Olak


TANK


Executive Producer & Managing Director

Tytuł wystąpienia: Kreatywna rola producenta. Jak zmieniła się produkcja video contentu i filmów reklamowych w nowej rzeczywistości Covid-19.

“Nowa rzeczywistość” – tak nazywa się sytuację na świecie dotkniętym epidemią w nieznanej dotąd skali. Towarzyszące jej obostrzenia i niepewność jutra wymagają nowego podejścia do biznesu, w tym działań marketingowych. Wiele marek chcąc pozostać w kontakcie ze swoimi odbiorcami pozostaje aktywnych komunikacyjnie dostosowując swój przekaz do zmian.
Nowa rzeczywistość wymogła również zmiany w produkcji filmów – contentu video i filmów reklamowych. Studia produkcyjne wprowadziły zmiany, by sprostać oczekiwaniom marketerów, efektywnie pracować oraz zapewnić bezpieczeństwo wszystkim zaangażowanym w projekt.
Jak pokazało doświadczenie wypracowane w czasie pandemii, nieocenione jest kreatywne wsparcie producenta uważnego na jakość produkcji, jej koszty, oczekiwania klienta, agencji i reżysera oraz stosującego innowacyjne rozwiązania na miarę właśnie “nowej rzeczywistości.”

BIO:

Z niesłabnącym entuzjazmem działa na polskim rynku reklamowym od lat 90. Obserwatorka i akuszerka nowych trendów w największych produkcjach reklamowych w naszym kraju. Pracowała w strukturach polskich i sieciowych agencji reklamowych jako producentka i szefowa działu produkcji. Współwłaścicielka domu produkcyjnego TANK, który stawia na jakość i bezpieczeństwo produkcji filmów reklamowych.
Jedna z inicjatorek powstania Klubu Producentów Reklamowych SAR i członkini Zarządu w latach 2018-2020. Nominowana w konkursie AD WO/MAN 2020 magazynu „Press” we wprowadzonej po raz pierwszy kategorii domów produkcyjnych.