Magdalena Szmidt


MOSQI.TO


Head

Tytuł wystąpienia: Real-Time Marketing w dobie koronawirusa - jak tworzyć edukacyjny kontent wideo na przykładzie POLOzaurów.

Jak robić edukacyjny kontent video, który podoba się nie tylko dzieciom, ale i ich rodzicom?

O przygodzie z POLOzaurami opowie trójkąt z MOSQI.TO
Wystąpi Magda Szmidt oraz najważniejsi: Maciuś, Róża, Ines i reszta.

BIO:

Magda: Od 2001 związana z działem marketingu mBanku, od 2004 w zespole e-commerce CentralWings.
Od 2005 w MOSQI.TO. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała za granicą: w Portugalii (Jeronimo Martins) oraz w Brazylii (SPR Administradora). Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów w SGH.
Podobnie jak cały zespół MOSQI.TO więcej robi niż mówi. Sternik jachtowy. Ma za sobą kilka wypraw morskich oraz lądowych. „Najcieplej” wspomina te po oceanie Arktycznym i Morzu Barentsa. Prywatnie unika nadmiernego „usieciowienia”.