Marcin Sokołowski


Sharebee


CEO

Tytuł wystąpienia: Employee Advocacy od A do Z. Jak zmienić pracowników w influencerów i zacząć generować jakościowe zasięgi.

Employee Advocacy to trend, który dopiero dociera do Polski. W ramach EA firmy zmieniają tradycyjny model komunikacji z rynkiem jeden-do-wielu na model wielu-do-wielu, komunikując się poprzez pracowników, którzy są ambasadorami i mogą reprezentować firmę w różnych obszarach: wizerunkowych, sprzedażowych, Employer Brandingu. To zasadniczo zwiększa zasięgi i dotarcie do grup odbiorców, jednocześnie czyniąc je bardzie precyzyjnymi jeśli pracownicy świadomie budują swoje sieci kontaktów. Podczas prelekcji pokaże m.in.:
– Czym różni się Employee Advocacy od Social Selling i od czego zacząć taki program w firmie,
– Jak zachęcić pracowników (od prezesa po specjalistę) do uczestnictwa i zaangażowania w programie,
– Jak przygotować roadmape programu i co skutecznie „zabije” Employee Advocacy w Twojej firmie,
– Jakie narzędzia pomogą Ci ogarnąć program,
– Dlaczego będziesz musiał odświeżyć swoje „Social Media Policy”,
– Jak mierzyć efekty na początku i w kolejnej fazie,

BIO:

Marketingowiec i szef sprzedaży B2B z wieloletnim doświadczeniem w firmach z branży technologicznej. Obecnie CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie umożliwiającej egzekucję strategii Social Selling i Employee Advocacy.  Wcześniej w Orange Polska odpowiadał m.in. za strategie i wprowadzenie na rynek marki Integrated Solutions, budowę linii biznesowej dedykowanej technologiom Microsoft oraz zarządzanie kanałem partnerskim.
W Epicor Software Corporation kierował zespołem marketingu w regionie EMEA, gdzie odpowiadał m.in. za digital i wprowadzanie nowych produktów na rynek europejski. Wcześniej związany ze szwedzkim dostawcą rozwiązań klasy ERP – Scala Business Solutions, gdzie kierował polskim oddziałem marketingu.

Marcin jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.