Marek Magoń


G2A.COM


Head of Brand and Marketing Communications

Tytuł wystąpienia: Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.

Daniel Kahneman stał się modny, ale modne nie stało się jeszcze wykorzystywanie wiedzy zdobytej dzięki jego badaniom. Na 5 przykładach opowiem o tym jak pracownicy marketingu, UX oraz designerzy wciąż zbyt wiele kombinują zamiast dopasowywać się do naturalnych mechanizmów którymi kieruje się klient w ścieżce zakupowej. Od poziomu świadomości, do odczuć po skorzystaniu z produktu.

BIO:

Wykrywacz bullshitu i zwolennik marketingowego naturalizmu. Walczy o legalizację związków partnerskich marketerów z klientami oraz sprzeciwia się marketingowemu kijowi w…
Na co dzień, tworzy linię marki oraz komunikacji w G2A.COM.
Jeśli tak jak Marek hejtujesz myślenie taktykami zamiast strategicznie, masz dość modnych buzzwordsów i rozumiesz, że marketing to nie tylko Social Media – wbijaj na prezentację.