Michał Kasprzyk


Earborne Media


Partner

Tytuł wystąpienia: Podcast marki - iść za tłumem czy zrobić coś wyjątkowego?

Podcastów w Polsce przybywa w zastraszającym tempie. Większość z nich tworzą pasjonaci, głównie w formie wywiadów i monologów; wiele z nich znajduje wierne grono słuchaczy. Czy marki powinny zatem iść za tłumem, tworzyć kolejne wywiady i rywalizować z tymi pasjonatami? A może jest inna, mądrzejsza ścieżka, którą mogą podążyć? W tym przemówieniu pokażę jak wyróżnić się na polskiej scenie podcastowej i wyprzedzić trend, który niebawem dotrze do naszego kraju.

BIO:

W swoich działaniach skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Specjalizuje się w dwóch obszarach – przemówieniach i podcastach. Współprowadzi podcast Do Początku. Razem z Earborne Media – pierwszym w Polsce studiem produkcyjnym skupiającym się na podcastach narracyjnych – stworzył podcasty m.in. dla Credit Agricole, Empik i Capgemini. Jest trenerem wystąpień publicznych, który przemawiał na wydarzeniach takich jak I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice.