Michał Pala


TOUS Jewelry / Oriens Group


CEE Marketing Director

Tytuł wystąpienia: INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?

W mojej prelekcji chciałbym podejść dosyć szeroko do kwestii Influencer marketingu, mówic trochę o początkach, o tym jak zmieniło to podejście marketerów do komunikacji i media mixu, omówić krótko doestępne narzędzia do weryfikacji i analityki. Chciałbym też dać wiele przykładów zarówno dużych kampanii, jak i pokazać realne korzyści z działalności mikroinfluencerów również dla mniejszych i lokalnych przedsiębiorstw. Będę mówił również o wpływie social media na sposób komunikacji celebrytów i o nowym pokoleniu celebrytów instagramowych.

Jak wyróżnić się w świecie gdzie wszyscy zrobili już wszystko? Kto jest influencerem? Jak planować i analizować działania z influencerami? Przykłady dla dużych marek oraz dla małych firm.

Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć podczas prelekcji w Katowicach.

BIO:

Z branżą marketingową związany od blisko 10 lat.  Jest Dyrektorem Marketingu w marce TOUS, gdzie odpowiada za strategię komunikacji, pozycjonowanie marki oraz działania mediowe i reklamowe w Polsce, Czechach oraz Słowacji. Właściciel agencji Oro Negro, która współpracowała z wieloma polskimi firmami w obszarze komunikacji, influencer marketingu, social media, a także organizacji imprez.