Monika Boczek


monikaboczek.com


Branding Expert, Szkoleniowiec

Tytuł wystąpienia: Ten (straszny) starszy konsument – co otworzy portfel dojrzałego konsumenta.

“Ten straszny starszy konsument – co otworzy portfel dojrzałego konsumenta.”

Zmiany demograficzne nie dzieją się od razu, a mimo to wciąż zaskakują przedsiębiorców i marketingowców. Dłuższe życie, lepsze zdrowie, mniejsza ilość dzieci w rodzinach, wzrost gospodarstw jednoosobowych znacząco zmienił sposób konsumpcji i uwydatnił jak istotna jest grupa dojrzałych konsumentów.
Zmiany w sposobie konsumpcji zaczynają się około 50tego roku życia, potem następuje kilka etapów. Monika opowie jak się zmieniają, od czego zależą i jak wykorzystać je przy budowaniu swojej oferty i komunikacji.

BIO:

Ma ponad 20 lat doświadczenia w marketingu strategicznym, projektowym, wprowadzaniu nowych marek i produktów. Pracowałam dla PepsiCo, United Biscuits, Danone, Chipita i Tetra Pak.
Skończyła wydział Handlu Zagranicznego SGH, Finanse i Bankowość SGH oraz Management w ICAN.
Od ponad 10 lat interesuje się dojrzałym konsumentem. Sprawdza jak można dostosować ofertę do potrzeb konsumenta 50+, pomagam firmom i markom tak skonstruować ofertę i komunikację by nie wykluczać tej największej i najbardziej stabilnej grupy konsumentom. Obala też mity o tej grupie.