Monika Czaplicka


Wobuzz


Kryzysowa Narzeczona

Tytuł wystąpienia: Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!

Od czasu pojawienia się mediów społecznościowych nastąpiła bardzo istotna zmiana w sposobie, w jaki marki rozmawiają, sprzedają i współpracują z klientami. Kolejną rewolucję przyniosła sztuczna inteligencja, a wraz z nią boty. Tymczasem od obsługi przed, w trakcie i posprzedażowej, zależne jest wszystko, co zadzieje się z portfelem klienta. Obsługa klienta w mediach społecznościowych oznacza nie tylko odpisywanie na pytania, które zadają klienci, ale reagowanie na różne pojawiające się komentarze czy wiadomości prywatne. Czy warto automatyzować proces obsługi w sieci? Gdzie w tej historii miejsce na chatboty?

BIO:

W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.

Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.

W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.