Patrycja Górecka-Butora


Kazar Group Sp. z o.o.


PR & Influencer Marketing Coordinator

Tytuł wystąpienia: Influencer marketing- inhouse czy outsourcing?

Ile kosztuje i jak pracochłonna jest współpraca z influencerami? Czy w firmie potrzebny jest dedykowany etat dla influencer marketing managera? A może lepiej zlecić prowadzenie kampanii agencji? Jak nie przepalić budżetu i osiągnąć maksymalne efekty nawet niewielkim kosztem. Odpowiem na te pytania na przykładzie zrealizowanych kampanii w różnych budżetach.

BIO:

Patrycja Górecka-Butora – Ekspertka influencer marketingu, buduje i realizuje strategie współpracy z twórcami i ekspertami w internecie dla marek z różnych branż. Wykładowca na AGH oraz WSEI i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współautorka książki „Influencer marketing od A do Z”. PR & Influencer Marketing Coordinator w Kazar Group. Wcześniej zajmowała się rozwojem i obsługą kluczowych klientów w platformie WhitePress. Odpowiadała za realizację kampanii influencer marketingowych m.in. dla Allegro, Purina i NA-KD.