Piotr Bucki


Bucki PRO


Szkoleniowiec, wykładowca

Tytuł wystąpienia: Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce

Według raportu Edelmana z 2018 roku już 64% klientów to tak zwani Belief Driven Consumers. Dla nich liczy się już nie tylko produkt, cena czy… jakość. To czynniki konieczne! Bezdyskusyjne. Dla nich liczy się to, jak marki rozumieją kwestie społeczne, jakie mają poglądy i czy są naprawdę zainteresowane drugim człowiekiem. Dlatego warto być nie tylko przyzwoitym, warto też przepatrzeć swoje działania marketingowe pod kątem wyznawanych przez naszą markę wartości. Spójnych z wartościami naszych klientów.

BIO:

Jest szkoleniowcem, wykładowcą, nauczycielem, dziennikarzem, coachem, managerem, facetem, synem, bratem, tłumaczem, wujkiem. Nie jest ojcem ani mężem. Bywał aktorem, konferansjerem, modelem. W każdej z ról czuje się dobrze i każda go definiuje, ale zawsze gdy ktoś pyta go, czym zajmuje się zawodowo musi się długo zastanawiać, co odpowiedzieć. W metodologii Mereditha Belblina jest poszukiwaczem źródeł, ale sam lubi o sobie myśleć jak o współczesnej wersji greckiego Hermesa. Po prostu lubi wiedzę i lubi ją podkradać z wszystkich możliwych źródeł, a potem przekazywać dalej i/lub wykorzystywać w licznych projektach, które prowadzi. Najbardziej lubi obszar swojej działalności, którą nazwałby „komunikacją”, we wszelkich jej inkarnacjach. Komunikacja werbalna, pozawerbalna, wizualna, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach, w społeczeństwach…

Jego ulubione pytanie to: „Dlaczego?”.
Jest freelancerem – wolnym człowiekiem, który ma szczęście pracować nad projektami prowadzonymi przez genialnych ludzi. Współtworzy projekt Travel World Passport i wspiera wiele innych przedsięwzięć związanych z biznesami on-line. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku na kierunku PR i Marketing Partnerski i Prowadzenie e-biznesu, gdzie jest opiekunem merytorycznym. Prowadzi też zajęcia na Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych i na Uniwersytecie Gdańskim. Szkoli też i wykłada w ramach różnych programów szkoleniowych i prowadzi autorskie wykłady i spotkania w tematyce szeroko rozumianej komunikacji. Konsultuje projekty i biznes plany. Tworzy strategie komunikacji i pomaga w poszukiwaniu wartości w każdym przedsięwzięciu. Przetłumaczył kilkanaście książek dla Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego i napisał kilkadziesiąt tekstów dla takich pism jak Maleman, Psychologia w szkole, Charaktery, Dolce Vita i Prestiż. Jest niezależnym konsultantem i doradcą, a swoją pierwszą pracę podjął w wieku 16 lat jako… lektor języka angielskiego.

Potem pracował jako specjalista do spraw reklamy podczas organizowanego w Gdańsku Festiwalu Szekspirowskiego. Od 2001 do 2006 pracował jako aktor i asystent reżysera w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Potem był dyrektorem marketingu w Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym. W 2010 roku związał się z Wydawnictwem Pedagogicznym OPERON jako menadżer projektów. W 2012 roku rozpoczął współpracę z Grupą Nokaut, którą zakończył po roku, decydując się na samodzielne działanie i całkowitą niezależność. Skończył Wydział Architektury i Urbanistyki na PG, Studia Podyplomowe na SWPS z Psychologii Społecznej i na WSB z PR i Marketingu Partnerskiego. Ukończył też kursy na Uniwersytecie Stanford, Princeton i Michigan.