Rafał Krauze


TERRITORY INFLUENCE


CEE Business Development Director

Tytuł wystąpienia: Influencer Marketing. Jak budować wartościową więź z konsumentem końcowym?

Marki z bezsilnością patrzą, jak konsumenci przejmują wpływ nad nimi, tworząc z dala od firmowego profilu na FB, czy Instagrama, żywą społeczność, która doświadcza, odczuwa oraz interferuje. Czasem bardzo krytycznie wytykając niedociągnięcia, zawartość cukru, a czasem niestabilność produkcji. Influencer Marketing przestał być już „wisienką na torcie”, która pozwala wygrać przetarg lub świetnie prezentuje się na konferencjach sprzedażowych w ramach działań podjętych przez markę. Jest nieuniknioną konsekwencją zagubienia się konsumenta i poszukiwania prawdy o produkcie i markach. Jak więc tworzyć skuteczny dialog online/offline pomiędzy konsumentem, a marką?

BIO:

Od 20 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing Manager i Publishing Director, założyciel i dyrektor strategiczny agencji Sodova, Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od siedmiu lat jako Country Manager polskiego oddziału trnd, największej sieciowej firmy Influencer Marketing w Europie, aktualnie CEE Business Development Director. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie za stworzenie koncepcji i promocję Wielkiego Konkursu Fotograficznego w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy Kreatura, za użycie sztuki w reklamie. Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy.

Prelegent i keynote speaker takich wydarzeń jak:

• Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie
• IAB FORUM w Warszawie
• European Economic Congress w Katowicach
• Kids Products Forum w Warszawie
• Złote Paragony i Innowacje