Rafał Marek


Socjomania


Digital Marketing Consultant

Tytuł wystąpienia: EFEKTYWNOŚĆ W PRAKTYCE - 7 pułapek w systemach analitycznych wpływających na pomiar efektywności, na przykładzie Google Analytics

W wielu organizacjach dużo mówi się o efektywności – co więcej, na jej rzecz robi się sporo i wydaje się coraz więcej. Efektem tych działań jest monitorowanie i analizowanie zgromadzonych danych oraz podejmowanie kolejnych decyzji biznesowych. Co w sytuacji, gdy gromadzone dane nie są prawdziwe lub niekompletne? Taka sytuacja stwarza ryzyko błędnych decyzji. Wystąpienie poruszy 7 aspektów pracy z danymi na przykładzie Google Analytics, które mają wpływ na ich wiarygodność i poprawność.

BIO:

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji strategii digital w oparciu o efektywne kanały i narzędzia online. W branży Digital od 16 lat. Przez 12 lat związany z Onet.pl, gdzie odpowiadał za planowanie, rozwój i wdrażanie wielu innowacyjnych rozwiązań reklamowych i marketingowych: Performance Marketing, e-Commerce, Lead Generation, Paid Search czy Classifieds. Odpowiadał za szkolenie zespołów sprzedażowych i marketingowych z nowoczesnych rozwiązań digitalowych. Z wykształcenia doktor ekonomii na wydziale Zarządzania.