Robert Sieńko


3m Projekt


New Bussines Director

Tytuł wystąpienia: W erze social mediów każdy sprzedawca jest marketerem i na odwrót – każdy marketer jest sprzedawcą

W swojej prezentacji opowie jak wykorzystać potencjał tkwiący w portalu LinkedIn – najskuteczniejszym wg niego kanale komunikacji B2B.
Jak skutecznie budować sieć kontaktów na tej platformie, jakie treści przygotowywać oraz gdzie szukać do nich inspiracji. Bo social media w wydaniu B2B są wiecznie głodną, wielogębną bestią którą należy regularnie karmić wysokokalorycznym contentem. A bestia ta, dobrze nakarmiona, potrafi się naprawdę pięknie odwdzięczyć ! Warto więc podejmować ten trud !

BIO:

Entuzjasta LinkedIn oraz wszystkich narzędzi mających ułatwiać sprzedaż i komunikację w obszarze B2B
Autor największego w polskim LinkedIn bloga poświęconego trade marketingowi i shopper marketingowi https://www.linkedin.com/in/robertsienko/
Współautor jedynego w polskim Internecie portalu poświęconego w całości materiałom wspierającym sprzedaż w punkcie detalicznym (POS) – www.brandingshop.pl