Sylwia Piskulska


Pictorial


Business owner

Tytuł wystąpienia: Gotowi, do startu…? 5 kluczowych pytań zanim powiesz START. Czyli kwestie warte rozważenia przed wprowadzeniem produktu na rynek.

Pomagam firmom wdrażać nowe produkty na rynek i z doświadczenia wiem, że często nie są one gotowe na ten proces. Nie posiadają odpowiedniego przygotowania lub zasobów, które pozwalają płynnie realizować poszczególne elementy.
Mają pomysł (często świetny i niszowy!) oraz ogromne przekonanie o swoim sukcesie. To bardzo dużo i niewiele zarazem. Dotyczy to przede wszystkim małych i średnich firm, które nie mają wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży produktów lub też ostatni swój produkt wdrażały wiele lat temu, kiedy to warunki rynkowe i możliwości komunikacji były znacząco inne.
Podczas spotkania wskażę na kwestie, które z mojej praktyki uważam za najważniejsze. Będzie o niespełnionych obietnicach, działaniu pod przykrywką trednów, marketingowej jakości produktów (tak, tak – marketingowej, a nie tej rzeczywistej!), konsumenckim small-talk’u i o e-sklepach, które (o zgrozo!) są postrzegane jako synonim wszechpotężnej reklamy masowej.
Będzie wiele obrazów, pytań i analogii.
Zapraszam!

BIO:

Od 18 lat niezmiennie w branży marketingowej. Współtworzyła kilkadziesiąt brandów i pomogła im wejść na półki sklepowe. Doświadczała w polskich i międzynarodowych grupach, w prostych i złożonych organizacjach. To pozwoliło jej zrozumieć jakie mechanizmy, ograniczenia i możliwości stoją za produktami – zarówno w branży B2B jak i B2C.

Swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się jako Mentor w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu. Chęć bycia niezależną doprowadziła ją stworzenia agencji marketingowej Pictorial.

Wierzy, że dobry projekt zaczyna się od wielkiej koncepcji. Lubi więc wspinać się wysoko, by zyskać szerszą perspektywę. Myśli pytaniami, bo działają na nią jak napęd. Prowadzą do najlepszych rozwiązań – prostych i adekwatnych do potrzeb.