Tomasz Bąk


Citi Handlowy


Dyrektor Biura Marketingu Strategicznego

Tytuł wystąpienia: O budowaniu lojalności i angażowaniu Klientów w czasach pandemii, czyli zostań w domu z Citi Specials

Jak szybko zmienić swój model biznesowy w sytuacji kryzysowej? Jak angażować Klientów i budować ich lojalność w nowej rzeczywistości? Jak szybko odpowiedzieć na nowe potrzeby i możliwości Klientów? I w końcu – jak wykorzystać współpracę z partnerami i działać razem w trudnych warunkach biznesowych?

Odpowiedzi na te i inne nurtujące pytania znajdziecie w prelekcji „Zostań w domu z Citi Specials, czyli o budowaniu lojalności i angażowaniu Klientów w czasach pandemii. ”

Tomasz Bąk, Dyrektor Biura Marketingu Strategicznego z Citi Handlowy opowie o tym, jak w krótkim czasie udało się przebudować program lojalnościowy oparty na co dzień na takich doświadczeniach jak podróże, wizyty w restauracjach i koncerty, aby przy współpracy z partnerami zaoferować Klientom wartość istotną dla nich w nowej rzeczywistości globalnej, w tym korzyści dostępne przy zakupach online i dostawach do domu czy też pierwsze w Polsce wspólne gotowanie online z Karolem Okrasą.

BIO:

Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy odpowiedzialny za obszar marketingu strategicznego i zarządzania marką. Od 10 lat związany z różnymi obszarami bankowości zarówno w Polsce, jak i na świecie.